vært på tidlig ultralyd i dag

venter nr 2

Glad i forumet
Ja det var ikke noe å skrike jippi over.. for det første var hun legen så kald og bitchi syns jeg, var ikke noe hyggelig å komme inn til hun en gang.
Og når jeg lå der i stolen sa hun ingenting, forklarte ingenting så jeg er så glad jeg hadde med meg venninen min som hadde vært igjennom det samme slik at hun forklarte meg etterpå at livmoren så slik ut når den er befruktet, det hadde de sakt til hun når hun var der i uke 5.
Men anbafaler ikke å reise inn å ta ultralyd nå, ha tålmodighet og vent til iallefall uke 7-8 da ser man iallefall noe.
Hun legen sa at hun ikke kunne si om jeg var gravid for det var for tidlig så det ga meg bare mer nerver enn det jeg hadde[:@]

Off, det hørtes ut som en kjip dame.....ikke alle som passer til jobben sin!!
Spira sitter sikkert selvom du ikke fikk sett det i dag[;)]

ORIGINAL: treplussenerfire

Off, det hørtes ut som en kjip dame.....ikke alle som passer til jobben sin!!
Spira sitter sikkert selvom du ikke fikk sett det i dag[;)]

Ja jeg håper på det[:D] Var unødvendig å reise dit syns jeg, selv om jeg fikk vite at jeg ikke er lenger på vei enn jeg trodde da[;)]

Det er jo tidlig ennå, så ikke så lett å se! Er nok lettere i ca uke 8 når man kan se om hjertet har begynt i slå[:)]

Guud for ei teit dame forresten....[:'(]

Så kjedelig at det ikke ble en god opplevelse. Håper du allikevel kan slå deg til ro med at alt sannsynligvis er som det skal være. Så får vi regne med at du har brukt opp "uheldig-kvota" og treffer på et vennligere menneske ved neste UL [;)]

Synes det er trist at folk kan oppføre seg sånn. I den jobben slike folk har bør de være snille, blide og oppmuntrende.

Skulle vært som hadde vært der for da hadde hun fått sitt pass påskrevet!

Gir deg en stor klem og finn noen andre som kan ultralyd ;) Antar du ikke skal tilbake til den fjotta (kunne ikke dy meg) der.

- Myth -

Æsj, hørtes ikke noe bra ut!! Jeg hadde jo en mye bedre opplevelse, er kjempefornøyd med gynekologen jeg går til!! [:)] Og han forklarte at livmorslimhinna var sånn og sånn, og at han så noe som kunne være et embryo, men selvsagt vanskelig å se så tidlig! Håper du får en bedre opplevelse neste gang da, og finn en annen lege... [:)]

Jeg skal på tidlig UL i morgen....
men gyn min har alltid vært så koselig før.

dumme dumme dame som ga deg en dårlig opplevelse......[:'(][:'(][:'(]

Det er så kjedli å møte på sånne leger. Man kommer til ultralyd og er sååå spent, både glad og engstelig kanskje. Så møter man på en lege som ikke gidder å se deg i øynene engang. Det er så trist! Håper du klarer å slappe av og kose deg med spira i magen[:)]

ORIGINAL: litjpi

Det er så kjedli å møte på sånne leger. Man kommer til ultralyd og er sååå spent, både glad og engstelig kanskje. Så møter man på en lege som ikke gidder å se deg i øynene engang. Det er så trist! Håper du klarer å slappe av og kose deg med spira i magen[:)]

Oh lord for ei dustekjerring!!![:@]
En lege ser så visst om det er noe der i uke 5.. Veldig lite ser dem, men så absolutt noe!!!
Skjønner at du er skuffa

Var på UL i dag..

Så sa gyn: enten så er du ikke gravid eller så er det veldig tidlig for jeg ser ingenting.........[:o][:'(][:o][>:][8|][X(]

Jeg ble litt paff.... og sprang innom apoteket på vei hjem og kjøpte nye tester og testet med en gang.....og det kommer opp et stort kryss som er MYE tydeligere nå enn forrige fredag (da var det veldig veldig svakt),
så gravid er jeg ihvertfall.... men det var nok litt tidlig.

så jeg fikk ny time på mandag igjen [:D][:D]

Men det som var flaut var at jeg fikk beskjed om å ta klyster fordi det var litt vanskelig å undersøke meg iom at jeg hadde endel avføring i tarmen...... følte meg jo skikkelig kul der jeg lå da han sa det.......

Skjønner man blir engstelig når legen sier de ikke ser noe. Men, det er jo det som er en "risiko" med å ta tidlig ul. Neste gang du kommer så ser de knøttet vet du[:D]  Fin kommentar fra legen foresten hehe[8D]

Takk for så mye koselige og trøstende ord.. gode dere jenter[:D]

Back
Topp