Vært på tidlig UL

Mams1987

Elsker forumet
Sommerfuglene 2017
Januarlykke 2020
Oktoberbarna 2021♡
Hei! Har i dag sett et lite hjerte slå:Heartred Og føler meg så glad:) Endelig kom gleden etter uker med kvalme. Mini er 9,8 mm. Var 7+0, akkurat som jeg selv trodde. Eneste var at hans maskin oppga termin 29.06, men jeg ved hjelp av kalkulatorer på nett har beregnet meg til 2 juli. Hvilken lengde er det vanligst å benytte i Norge? Noen som har peiling?:)
 
Så gøy!! Det må være en fantastisk følelse :happy:
Trodde det var 40 + 2, men noen sier 40+3. Det blir uansett den terminen som blir satt på OUL som gjelder :happy:
 
Hei! Har i dag sett et lite hjerte slå:Heartred Og føler meg så glad:) Endelig kom gleden etter uker med kvalme. Mini er 9,8 mm. Var 7+0, akkurat som jeg selv trodde. Eneste var at hans maskin oppga termin 29.06, men jeg ved hjelp av kalkulatorer på nett har beregnet meg til 2 juli. Hvilken lengde er det vanligst å benytte i Norge? Noen som har peiling?:)

Så gøy!! Da er vi akkurat like langt :)
De fleste UL apparater setter termin til 40+0, i Norge bruker man 40+2 og 40+3. Så man må legge til to eller tre dager på den datoen man får. Jeg er 7+0 i dag, men har termin 1. juli fordi man bruker 40+2 på Ullevål hvor jeg skal føde :)
 
Så gøy!! Da er vi akkurat like langt :)
De fleste UL apparater setter termin til 40+0, i Norge bruker man 40+2 og 40+3. Så man må legge til to eller tre dager på den datoen man får. Jeg er 7+0 i dag, men har termin 1. juli fordi man bruker 40+2 på Ullevål hvor jeg skal føde :)
Så artig at vi er like langt!:) Han har nok brukt 40+0 ja. Jeg tar utg.pkt i 40+2 jeg da:):hilarious:
 
Så gøy!! Det må være en fantastisk følelse :happy:
Trodde det var 40 + 2, men noen sier 40+3. Det blir uansett den terminen som blir satt på OUL som gjelder :happy:
Ja det er en fantastisk følelse :Heartred:) Tar utg.pkt i 40+2 jeg.
 
:):)
Hei! Har i dag sett et lite hjerte slå:Heartred Og føler meg så glad:) Endelig kom gleden etter uker med kvalme. Mini er 9,8 mm. Var 7+0, akkurat som jeg selv trodde. Eneste var at hans maskin oppga termin 29.06, men jeg ved hjelp av kalkulatorer på nett har beregnet meg til 2 juli. Hvilken lengde er det vanligst å benytte i Norge? Noen som har peiling?:)
Så korselig å få se:Heartred Så gøy å høre. Tok du Tul privat el? :)
 
Må man bestille tul selv? privatklinikk? hvor tidlig kan man gjøre det? pris?
jeg er helt grønn på dette :p
 
Må man bestille tul selv? privatklinikk? hvor tidlig kan man gjøre det? pris?
jeg er helt grønn på dette :p
Var hos legen ifbm kvalme, spurte om hun kunne henvise meg til TUL. Så hun henviste meg til en privat. Betalte 60 kr :) Tok celleprøve også, så vet ikke hva jeg egentlig betalte for.
 
  • Liker
Reactions: k90
Å, så bra! <3 Må være deilig å ha sett alt ser bra ut. Har selv bestilt privat tidlig ultralyd, skal om litt over en uke. Teller ned. <3
 
Så kjekt å få sett ett lite hjerte :) Jeg skal selv på tul 26, spent på hvor langt på vei jeg er :p
 
:goodnight
Så kjekt å få sett ett lite hjerte :) Jeg skal selv på tul 26, spent på hvor langt på vei jeg er :p
Jaa det var fantastisk :Heartred Gled deg! Jeg var like langt på vei som jeg trodde:) Men testet med EL tester pga veldig ustabil syklus etter p-pille slutt.
 
Back
Topp