Vært på tidlig ul:)

Tror det mest vanlige er å følge menstermin til OUL, men det settes jo etter hva man forteller til legen når man fyller ut papirene vel.

Gratulerer :)
 
Jeg fikk akkurat det samme som deg! Jeg var inne 6+4 og spiren ble målt til 6+1. Fikk beskjed om at termin så fin ut.

De vokser litt i rykk og napp på den tiden, så jeg ville holdt meg til menstermin til oul :)
 
Er vel menstermin. Når jeg var hos legen nå så prøvde hun å skru meg en uke tilbake, men så sa jeg at stemmer det ikke at jeg er 5+6 når jeg var hos henne, men hun hadde faktisk regnet feil :) Så det jeg fikk på bv sin kalkulator var riktig, så spennende å se hva ul sier :)
 
Gratulerer! :) Jeg var på tidlig UL når jeg var 6+4, men ble satt tilbake til 6+2. Kommer til å følge menstermin :)
 
Gratulerer :)
Jeg ble satt tilbake en hel uke da jeg var på TUL, så jeg har justert litt på terminen. Men det er også fordi jeg veit at eggløsninga var en uke forsinka....det er liksom hele grunnen til at jeg ble gravid, var ikke så sikker den sikre perioden der gitt... Så jeg teller fra eggløsning, men veit ikke helt hva legen kommer til å gjøre.
 
Takk alle sammen:D
Jeg tror jeg forholder meg til menstermin, me de to andre har jeg blitt satt 5 dager frem på oul så vi får se :)
 
Back
Topp