Vært på tidlig ul

Heffalumpen

Glad i forumet
Og fikk se et 8 mm stort foster med hjerteaktivitet! Hurra! Såg lovende ut sa legen, og ny kontroll 21. mai. Da skal jeg være ti uker så da håper jeg den har vokst masse! Formen er helt elendig om dagen, men det hjelper på psyken å se at det faktisk er noe der, selv om det er bittelite!:D
 
Spennendes :) de vokser mye nå fremover! Min lille var 24 mm, og det tilsvarte 9+2 !
 
Så deilig :D gratulerer :) heldigvis er det masse fridager i mai, så tiden går nok fort mot neste ul :)
 
Ja, og vi har masse på progammet så regner med dagene går fort! Skal til Bergen i konfirmasjon denne helga og 17. mai og pinse skal tilbringes hjemme hos mamma... Så dagene går nok fort. Det er slitsomt å være i dårlig form, samtidig som jeg på en måte håper det ikke gir seg helt enda.. sist var jeg bare dårlig uke 6-7-8 og grunnen til det var at fosteret døde i uke 9 så om jeg ikke er kvalm en dag blir jeg superbekymret... så sånn passe uggen men ikke helt slått ut de neste 5 - 6 ukene hadde vært fint...
 
Så bra :D
 
jeg skal neste mandag! er både spent og nervøs! sist ul jeg var på var der ingen gode nyheter! håper spiren sitter godt fast denne gangen <3
 
Back
Topp