Vært på tidlig ul

Novemberfrø❤️

Forelsket i forumet
Da har jeg og samboeren vært på tidlig ul, jeg var så nervøs at jeg skalv :P Vi fikk se den lille spiren med en gang. Jordmora kjente det tilogmed på magen min :P Hjertet banken så fint og nydelig.

emoticon Jeg er helt forelska.

Etter ul regaerte jeg litt me sjokk herregud hva er det vi har gjort og litt sånt. gikk skikkelig opp for meg at vi skal få en baby haha jeg er rar.

Føler meg ti ganger roligere nå som jeg har sett hjertet banke. emoticon
Jeg ble foresten satt frem noen dager. Jordmora sa at jeg nok var 7 uker akkurat og jeg trodde 6+2 så det er jo bare fint. Plutselig var foreløpig termin torsdag12 januar/Fredag13 januar. Hahaha fredag 13 faktisk :P
 
Ahhh.. Tenker du er bra forelska nå da ja!!! Supert!!!
 
Så herlig! Veldig betryggende å se at der er liv :D

Vi skal på UL på mandag. Regner halveis med å bli satt tilbake en uke eller så, og i såfall får vi nok ca samme termin ;)
 
er d privat ultra dere er på el gjennom legen deres? vil også gjerne på tidlig ultra, er veldig usikker på hvor lange på vei jeg er...emoticon
 
Jah det er privat ul. mn hvis du ikke er sikker på hvor langt du er på vei ustabil syklus osv så kan legen henvise deg så vidt jeg vet. Men jeg tok privat fordi jeg har vært så redd for at det ikke skulle gå denne gangen heller siden jeg har mista en gang

Var utrolig betryggende å se det lille hjertet jeg var så utrolig nervøs, så føler meg bare utrolig lykkelig nå =)
 
veldig betryggende å se hjerte kan jeg tenke meg ja...er andremann til meg og har ikke mistet før, så tenker egentlig ikke så mye på det. 
Skal til legen i dag så får se hva hun meneremoticon
 
Så herlig! Jeg skal på mandag... Skulle ønske det var i dag!!!
 
gralla søs:) <3<3<3<3 kjempe glad på dine vegne :D
 det blir kanon kjekt å trilla sammen :D <3<3<3

 
Gratulerer med å ha sett hjertet <3

Åååhh jeg SKAL på tidlig UL jeg også, og gleder meg noe vanvittig emoticon
 
Gratulerer så mye :) er så fantastisk godt å se det lille hjerte slå <3
 
Takk søs. jah me sga få det koseligt med to små ude for å trilla :) <3 <3 <3 utrolig at me har klart å bli gravide nesten samtidig :P hehe. <3 <3 <3
 
Back
Topp