Vært på tidlig ul

mariak

Glad i forumet
Så har jeg vært på ul, pga hadde blødninger i flere dager før pos. test, så ble jo litt bekymret (litt hysterisk ja [:-] ). I alle fall så han at livmorslimhinna hadde fortykkelser, og en liten prikk som kunne være "noe" [:D] (er jo mikroskopisk enda...) Fikk ny time om 3 uker, spennende!! [:)]

Så bra!! gratulerer! [:D]

Så de ikke om det var en spire ? jeg skal i morgen og se hvor langt jeg er på vei, men hvis de ikke ser om det er noe så hvordan kan de finne ut det da ??

Jeg skal vente til jeg er syv uker før jeg skal på ul. Sist var jeg akkurat syv uker og da så de et hjerte som banket [:)]

ORIGINAL: ~proudmommy~

Jeg skal vente til jeg er syv uker før jeg skal på ul. Sist var jeg akkurat syv uker og da så de et hjerte som banket [:)]

Ja det er nok morro[:D] skal i morgen og jeg hadde gledet meg veldig tl å kunne se at det var noe der, men nå ble jeg usikker på om det er noe vits i det.. men men. reiser og ser da[:D]

De ser ikke så mye så tidlig, men når livmorslimhinna er fortykket, tyder det på at det er noe der, og som sagt så han et lite fnugg der [:)] Jeg skal tilbake om 3 uker, da er jeg vel ca 8 uker på vei, så da er det mer å se, gleder meg [:D]

ORIGINAL: mariak

De ser ikke så mye så tidlig, men når livmorslimhinna er fortykket, tyder det på at det er noe der, og som sagt så han et lite fnugg der [:)] Jeg skal tilbake om 3 uker, da er jeg vel ca 8 uker på vei, så da er det mer å se, gleder meg [:D]

Det forstår jeg godt[:D] blir spennende[:D]

Back
Topp