Vært på tidlig ul i dag

silia

Flørter med forumet
Hei. I dag har jeg vært på tidlig ul, på grunn av litt usikkerhet om termin. Jeg trodde at jeg var akkurat 12 uker i dag, men fikk flyttet terminen min to uker frem, og er derfor 14 fullgåtte uker i dag[:)] Kjempestas.... Alt var bra med babyen, og det var flott å få se det vesle hjertet som slo. Føles utrolig godt å få bekreftet at alt står bra til der inne. Jeg var litt usikker på om det ble innvendig eller utvendig ul, men det ble heldigvis utvendig. Fikk med meg tre bilder av babyen også til pappaen som ikke fikk anledning til å være med. Nå gleder vi oss til vi skal på den ordinære ul`en om 4 uker, da skal pappaen også få være med[:)] Nå er det vel snart på tide å knekke nyheten til tre små her hjemme, at de skal blli storesøsken til en liten bror ellerr søster. Får vel melde meg inn i septemberklubben nå.
Snakk om "flying start" inn i 2. trim. Nå er jeg utrolig gira....

Grattis.... [:D]

hehe det skjønner jeg, gratulerer og så bra at alt står br til[:D]

Side: [1]
Kjempekjekt forum dette, med mange aktive folk. Gleder meg masse til å henge her inne sammen med dere.

Så flott!
Også så deilig da å være lengre enn du trodde!

Ja, jeg føler nesten at jeg har vunnet i lotto (he-he). Føler at jeg kan legge vekk mine bekymringer rundt SA/Ma nå, når jeg plutselig er kommet to uker over de magiske 12 ukene. Jeg vet om en på jobben som jeg trodde var en uke lenger enn meg, og nå er det plutselig jeg som er kommet lengst. Gleder meg til å fortelle henne at jeg også er gravid.[:)]

Sinnsykt deilig da! Alt som er unnagjort er jo bra! [:D] Skjønner godt at du blir gira jeg, og jeg kan LOVE deg at det ikke føles like morsomt når du tror du er i uke 18 og får beskjed om at du er så vidt begynt på uke 16 [:'(]

Så kjekt da med slike gode nyheter[:D]

så deiligog bli kastet to uker frem i tid, grattis med vel overstått 1 trimester....

Back
Topp