Vært på tidlig UL i dag

Elewyn

Gift med forumet
Juli13-jentene
VIP
I dag har jeg vært på tidlig ultralyd :)
Alt så helt perfekt ut og termin ser ut til å være helt riktig (12 uker i dag, termin 6. juli).

Fra en risikofaktor for kromosomfeil på 1:659 (aldersbasert), så ga undersøkelsen en ny risikofaktor på 1:5309. Noe som er helt minimalt.

Kjenner jeg er veldig lettet nå. Jeg hørte, og så, et bankende hjerte og et livlig vesen som sprellet med armer og ben :) Fantastisk følelse!

Så kjekt.. Som jeg skrev i går fant ikke lege hjertelyd på min kontroll.. Meeeen denne mammaen var på UL i dag å fikk se en svært aktiv kabrat så vet ca hva du så.. Alt d di klarer ta bilde av å se så tidlig.. Var jo en baby jo:):)

Så kekt med minsket risiko:):)

Så herlig! :)

I dag har jeg vært på tidlig ultralyd :)
Alt så helt perfekt ut og termin ser ut til å være helt riktig (12 uker i dag, termin 6. juli).

Fra en risikofaktor for kromosomfeil på 1:659 (aldersbasert), så ga undersøkelsen en ny risikofaktor på 1:5309. Noe som er helt minimalt.

Kjenner jeg er veldig lettet nå. Jeg hørte, og så, et bankende hjerte og et livlig vesen som sprellet med armer og ben :) Fantastisk følelse!

Så deilig at alt så bra ut! :-)
Hvordan/ hvorfor fikk du vite dette med risiko for kromosonfeil?
Er det noe alle leger/jordmødre gjør?

Jeg var hos en gynekolog som er spesialist på fosterdiagnostikk. Jeg vet ikke om alle gjør dette. Det var en del av pakka han tilbydde i uke 11 - 14.

Back
Topp