Vært på tidlig UL i dag :)

Pletten

Forelsket i forumet
Januarskatter 2015
Og der fikk vi se et bankende hjerte!! emoticon 

Legen mener jeg allerede er 8 uker på vei og så langt ser alt fint ut, fantastisk å endelig få gode nyheter! HURRA! 

Gratulerer :)

Herlige nyheter!! Gratulerer så mye!

Så morro!!

tusen takk 

åå, gratulerer så mye!! =)

Hvor stor var reken din? hehe

Live2Learn skrev:
åå, gratulerer så mye!! =)

Hvor stor var reken din? hehe

Ræka var nesten 1 cm (0,89) hvis jeg har lest tallene rett på ultralydbildet her  og 148 hjerteslag i minuttet som var helt greit til å være så tidlig... tror de neste fire ukene frem til neste ultralyd kommer til å gå saaaaakte 

ååå, jeg ble litt irritert på legen som ikke målte rett.. Min reke var 15-16 mm og han mente jeg var akkurat 8 uke idag.. jeg mener jeg er ihvertfall 8+3! :P 

jaja, spennende å se videre! =)

Ja, men jeg ser på tickerne også at det står at man skal være 15-16mm når man er 8 uker på vei... kan være at jeg som er kortere på vei enn legen sa  

Han fortalte iallefall at det var bra samsvar mellom str på ræka og plommesekken osv, slik at ting var proporsjonert, så det er jo gode nyheter får vite mye mer om fire uker når jeg skal på senter for fosterdiagnostikk og få en grundig sjekk!

Så herlig da - gratulerer

Jeg ble litt usikker og så over ultralydbildene på nytt, ser ut til at det bildet der han har fått målt mest nøyaktig var det 11,8 mm, ikke 8,9, det hørtes jo litt mer rett ut 

Back
Topp