Vært på sykehuset i dag

Anis

Gift med forumet
Til vekstkontroll/fødselsforberedende samtale..det var en veldig fin opplevelse. Det var legen fra sist fødsel som tok seg av samtalen, hun var helt herlig[:)]
Lillegutt er stor, estimert til ca 4200 ved 40 uker. Hun ga klare signaler fra begynnelsen av KS var det hun ville satse på i og med at det gikk så skeis sist gang..hun sa at det var utrolig sjeldent at hun ikke klarte å få ut babyen med sugekopp og tang så hun mistenkte at jeg kunne ha noen "mekaniske feil" som hun kalte det[:D]

Så da får vi time til KS uansett i uke 39, i slutten av mai. Skal på en vekstkontroll i uke 37 - er lillegutt større en 3,5 kg får jeg ikke føde..ser han grei ut i str skal jeg få prøve å føde vaginalt[:)] KS- timen står uansett så jeg får velge selv[:)]

Så spennende! [:D][:D][:D] Og i slutten av mai - det er jo snart! [:D][:D][:D]

Så bra å høre - høres ut som du virkelig har god støtte bak deg og kjempe deilig at du får lov til å kjenne på dette selv, velge selv. Håper alt går bra så du får føde vaginalt og at du får en fin fin opplevelse [:D][:D]

Oi, nærmer seg jo! Så spennende og så bra med god oppfølging

[:)]

Lykke til når det store skjer[:D]

ORIGINAL: Vand

Tiden går så alt for fort!! Men snart har du lillebror i armene dine [:)]

ORIGINAL: Lene1986

ORIGINAL: Vand

Tiden går så alt for fort!! Men snart har du lillebror i armene dine [:)]

Shit så fort det har gått....syns ikke det er lenge siden du skrev du var gravid!

Back
Topp