Vært på shpping i dag :(J

babysykigjen

September 2013 <3
I dag har jeg og min svigerinne med termin 4 uker før meg vært på shopping sammen :) jeg fikk handlet litt til lillebror, 2 bodyer, 2 strømpebukser, 3 par sokker, overmadrass til senga, ny badestamp :) så fikk jeg jammen kjøpt bryllupsgave til søskenbarnet mitt som gifter seg neste helg :) jeg fikk kjøpt en kjole jeg skal ha i bryllupet :)
Nå er jeg utrolig trøtt og sliten kjenner jeg, vært på farten siden kl 0815, og kom hjem med toget 1915 :) får snart besøk av svoger og nevø som skal være her til i morgen, da skal de store gutta til Gjøvik og hente bil, mens jeg og de små futta tar toget til Lillehammer for å treffe igjen pappaene og kjøre til svigers :)

Oi oi, hørtes ut som en dag hvor du har fått utrettet mye da:) Hvor er du fra siden du nevner Gjøvik og Lhmr? :)

Hehe ja dagen var supereffektiv :) startet på strømmen storsenter, videre til ikea på furuset, en tur innom storo storsenter før turen gikk oppover igjen :)
Bor i Brumunddal :)

Hehe ja dagen var supereffektiv :) startet på strømmen storsenter, videre til ikea på furuset, en tur innom storo storsenter før turen gikk oppover igjen :)
Bor i Brumunddal :)

aha, bor på gærne sida.. Hehe.. Skal du føde på Lhmr eller?

Back
Topp