• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold mars 18. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

vært på shopping tur

mmth

Glad i forumet
Og endte opp med nesten ingenting - finnes jo ingen nøytrale babyklær der ute jo!! mamma og jeg har vært rundt på tur, ja i 4 forskjellige butikker faktisk.
fikk kjøpt ei lita hvit lue, også kjøpte mamma et teppe til babyen,....... håper virkelig vi får vite om det er gutt eller jente på mandag altså... er jo ikke noe morsomt å ikke få handlet noenting...

er enig der... er veldig dårlig utvalg av nøytralt babytøy
og størstedelen av det som finnes er veldig kjedelig etter min smak... fant en hærlig sommerdress med tilhørende lue... hvit i bunnen med små firkløvver på (bilde av den i signaturbilde mitt) sykt myk og lett... kjøpte den i butikken [link=http://www.megogmagen.no/]Meg og Magen[/link]

uten om det blir det enkle bukser og bodyer i lyst, gult, rødt, grønt, sort
som man kan gjørra guttete eller jentete med en anna topp el bukse seinere... men ekstremt lite i de minste størelsene

ORIGINAL: mmth

Og endte opp med nesten ingenting - finnes jo ingen nøytrale babyklær der ute jo!! mamma og jeg har vært rundt på tur, ja i 4 forskjellige butikker faktisk.
fikk kjøpt ei lita hvit lue, også kjøpte mamma et teppe til babyen,....... håper virkelig vi får vite om det er gutt eller jente på mandag altså... er jo ikke noe morsomt å ikke få handlet noenting...

godt det er og se det ikke bare er jeg som sliter med dette da.. men kan jo toppe det hele jeg venter to så må ha dobbelt opp av det.. jippi hurra..[:'(]

Lyseblått og rosa er virkelig ikke fine farger. Hvitt er kjedelig og gult er ikke så fantastisk det heller. Skjønner ikke hvorfor nesten alt til småunger skal være rosa/lilla eller blått? Det finnes jo så mange farger å velge blant så hvorfor skal man absolutt nesten bare ha disse to fargene? [>:]

ORIGINAL: Krystalll

Har sett masse fitn nøytralt på Cubus og Lindex. Men utvalget varierer vel kanskej ifra butikk til butikk da. Fikk bla. ett kjempesøttsett i beige og hvitt hos svigermor ifra Cubus i organisk bomull:)

sign.

[:-] kaller lyserosa og lyseblått for bløtekakefarger jeg da. Spesielt om det er i velur stoff. Jeg får helt frysninger. Sorry, men jeg måtte bytte alle slike klær sist...litt frekt, men min første etterlengtede sønn skulle ha litt penere klær enn det! Og MAMMA bestemmer i allefall de første årene[:)]

Jeg så noe fint på Lindex her om dagen faktisk.
Var hvitt og grønt, med frosker på[:D]
Nøytralt er jo ikke bare hvitt, men man kan fint bruke andre farger som grønt, rødt, gult, brunt osv...

Har ikke vært ute og sjekket/shoppet jeg... Ble forbanna etter ul... Haha[:D][8D]
Så da venter jeg til etter 3D ul vi skal ha i april/mai[;)]

jeg er så enig.. Det finnes nesten ingen ting nøytralt..
Har jo veldig lyst til å shoppe selv. men føler ikke for å
handle blått enda siden ikke det var 100 prosent at vi fikk gutt..
og nøytralt.. finner det jo nesten ikke..[&:]

Back
Topp