Vært på Riksen i dag

Anjalef

Gift med forumet
God etermiddag.

Vi er hjemme igjen etter kontroll på Riksen, alt gikk bra i dag, Marcus var en engel mens legen undersøkte han.

De skal gå sakte fremover, ta en hjertekaterisering (gå inn via lysken og gjøre noen undersøkelser i hjertet) i vår, og ta siste operasjon te høsten.

Marcus fikk bilde av hjertet sitt av legen, så jeg har en stolt gutt som bærer og titter og forklarer hvordan hjertet hans er

Flinke gutten. Vil han bli som frisk å regne etter operasjonen eller vil han alltid ha hjertefeil?

Han blir ikke friskere enn det han er nå, han vil alltid ha hjertefeil.

Så flink gutt, bra å høre at alt gikk bra.

Silje a: Han var kjempe flink i dag, jeg hadde forklart han litt i går kveld og på morgenen i dag om hva som skulle skje sånn at han visste hva legen skulle gjøre.

Fikk premie når han var ferdig og en is av oss, det gjør han alltid etter hver kontroll.

Jeg er så stolt av god gutten min i dag.

ORIGINAL: Anjalef

Silje a: Han var kjempe flink i dag, jeg hadde forklart han litt i går kveld og på morgenen i dag om hva som skulle skje sånn at han visste hva legen skulle gjøre.

Fikk premie når han var ferdig og en is av oss, det gjør han alltid etter hver kontroll.

De er flinke med barn på riksen, Christian ble kjempe godt tatt vare på når han var på undersøkelser ,operasjonen og kontrollen der. Å ikke minst premien han kunne velge

ORIGINAL: silje a

ORIGINAL: Anjalef

De er flinke med barn på riksen, Christian ble kjempe godt tatt vare på når han var på undersøkelser ,operasjonen og kontrollen der. Å ikke minst premien han kunne velge

Ja dem er det, og jeg er veldig glad i det sykehuset, på alle måter. Pappa tilhører også det sykehuset.
Flinke på Fredrikstad og men ikke like flinke som på Riksen, han legen i dag tullet litt under undersøkelsen sånn at det ikke skulle bli kjedelig for Marcus å ligge stille i over en time. Har vært borti han før og han er kjempe herlig.

KJEMPEFLINK gutt!!!
Sikkert ikke bare, bare dette...?

Back
Topp