Vært på privat ul

Lizz83

Gift med forumet
Jeg har vært på privat ul i dag på volvat siden jeg fortsatt har blødninger innimellom.
Det var så verdt 1400kr altså!! Hun tok seg god tid, tok først utvendig og så en innvendig ul.
Og så fikk vi helt tydelig bilde på at det er en gutt. (Og jeg som var så sikker på at det var en jente!) :)
Alt så bra ut så da håper jeg at blødningene snart forsvinner. Skal på ordinær ul i neste uke, men siden jeg også skal begynne å jobbe da så måtte jeg bare vite om det var noe jeg måtte vite om/ta hensyn til.
Og så ble terminen flyttet frem til 17.januar
 
Gratulerer med gode nyheter ❤️❤️❤️
 
Gratulere med gode nyheter [emoji3][emoji173]️
 
Så bra at alt sto bra til[emoji175][emoji175] Og gratulerer med en gutt[emoji170]
 
Så godt å høre at alt var bra[emoji3] Og gratulere me gutten i magen[emoji170][emoji3]
 
Så bra å høre[emoji4] Gratulerer med en liten gutt[emoji7]
 
Ååh så fint å høre <3
 
Takk! Selvsagt begynt å blø igjen i dag. Det er så j typisk! Blir så frustrert og lei meg av det.... funker ikke å glede seg over noe i dette svangerskapet iallefall. Kommer til å glede meg mye når han er født!
 
Så godt at alt er bra! Og gratulerer med prins i magen!
Skjønner godt at det er frustrerende med disse blødningene, du får hente frem bildene fra i går og prøve å glede deg litt over dem igjen! ;):Heartblue
 
Gratulerer så mye med lille prinsen :love017 Skjønner godt at det er frustrerende å blø så mye men får prøve å tenke at alt er greit . Sender en klem:Heartred
 
Gratulerer med gutten! Så slitsomt for deg å blø så mye, pyton. Det er jo alles store skrekk!
Kan jeg spørre om hvor du tok ul? Altså i Bergen?
 
Gratulerer med gutten! Så slitsomt for deg å blø så mye, pyton. Det er jo alles store skrekk!
Kan jeg spørre om hvor du tok ul? Altså i Bergen?

Jeg tok ul på volvat i Fredrikstad
 
Back
Topp