Vært på privat TUL i dag

Peony

Elsker forumet
VIP
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Har hatt time til TUL på Medical City (Ivar O. Henie) på Løren i Oslo i dag.
Alt sto bra til! :) Hjertet slår, magen på plass, nakken så fin ut (litt tidlig å si 100% sikkert).
Og det var bare en - puh!! :D
Jeg er 10+0 i dag, han målte den til 10+2.

Kan virkelig anbefale dette stedet og Henie! Han var veldig flink til å forklare og svare på spørsmål, veldig forsiktig og omtenksom.
Betalte 990 - må være årets (hittil!) beste investering! :love7
 
Gratulerer så mye!:Heartred Det er så hærlig å få det bekrefta.
Å det har mye å si at personen er som du sier.

Var selv i dag, ble også satt fram 2 dager. 11+1 er jeg da. Det var så magisk å se! Fikk bilder og video på telefon. Jeg var forberedd på det værste siden symtomer kommer å går og en del smerter å stikkninger, så jeg ble så overasket at alt var bra:arghh::dummy1::Heartred
Nå krysser vi alt på at resten av reisen går bra:love7
 
Så godt å vite at alt er bra:Heartred
 
Så godt at første møtet ble så fint. :Heartred
 
Så godt å høre det gikk bra! :)Jeg er også 10+0 i dag, skal på tul på mandag. Har ikke kjent på noe glede og sluppet ut noe glede, før jeg går det bekreftet at det er et hjerte som slår. Hatt to MA, så stoler ikke på signalene til kroppen.:(
 
Så godt å høre det gikk bra! :)Jeg er også 10+0 i dag, skal på tul på mandag. Har ikke kjent på noe glede og sluppet ut noe glede, før jeg går det bekreftet at det er et hjerte som slår. Hatt to MA, så stoler ikke på signalene til kroppen.:(
Krysser fingrene for deg! Vet hvordan det er å gå igjennom MA:Heartred Det er tøft assa.. Det er ikke så lenge til mandag nå da heldigvis.
:wav
 
Har hatt time til TUL på Medical City (Ivar O. Henie) på Løren i Oslo i dag.
Alt sto bra til! :) Hjertet slår, magen på plass, nakken så fin ut (litt tidlig å si 100% sikkert).
Og det var bare en - puh!! :D
Jeg er 10+0 i dag, han målte den til 10+2.

Kan virkelig anbefale dette stedet og Henie! Han var veldig flink til å forklare og svare på spørsmål, veldig forsiktig og omtenksom.
Betalte 990 - må være årets (hittil!) beste investering! :love7
Se der ja! Der der jeg jo at du også har vært <3 fantastisk og gratulere :*
 
Back
Topp