Vært på overtidskontroll i dag

Nursie86

Forelsket i forumet
Lillegutt har det som plommen i egget i magen vistnok. Dag 7 på overtid her nå. Alle prøver og undersøkelser er normale :)

Ble sjekket nedentil. Fikk beskjed om at jeg var umoden. Så har time for i gangsettelse på lørdag.

Ingen sjangs for at jeg kan føde spontant allikevel? *håperhåper*
Noen erfaringer?
 
Hos meg startet riene av seg selv bare noen få timer etter jeg hadde vært på overtidskontroll. Håper det samme skjer for deg og :)
 
Var ikke moden overhode. Sjekk hos jordmor på termindagen. Plutselig startet bare riene en natt. 5 dager på overtid :)

Krysser fingrene for deg!!!! :D ❤️
 
Jeg var på overtidskontroll mandag, skulle inn til igangsetting torsdag. Tirsdag morgen startet utegelmessige svake rier som tok seg opp på kvelden, onsdag morgen var jenta vår ute :) Så ikke mist motet, det kan gå av seg selv ;)
 
Du får snakke litt hardt til han! :p Får håpe det skjer noe før lørdag. Lykke til! ❤️
 
Jeg var på overtidskontroll mandag, skulle inn til igangsetting torsdag. Tirsdag morgen startet utegelmessige svake rier som tok seg opp på kvelden, onsdag morgen var jenta vår ute :) Så ikke mist motet, det kan gå av seg selv ;)
Takk for motiverende ord :Heartred Skal prøve å ikke miste motet. Bare litt tungt akkurat nå, når jeg fikk bekrefta at jeg overhode ikke var moden :p
 
Jeg var heller ikke moden når jeg ble sjekket på termin :) tenkte derfor jeg måtte gå lenge over men plutselig startet riene 3 dager på overtid, så modning kan gå veldig fort!!
 
Har også hørt at modning kan skje med et brak! Masse lykke til iallefall! :)
 
Takk for motiverende ord :Heartred Skal prøve å ikke miste motet. Bare litt tungt akkurat nå, når jeg fikk bekrefta at jeg overhode ikke var moden :p
Det skjønner jeg godt! Men uansett så har du jo en plan nå, og vet at det uansett blir fødsel iløpet av helga! :)
 
Lillegutt har det som plommen i egget i magen vistnok. Dag 7 på overtid her nå. Alle prøver og undersøkelser er normale :)

Ble sjekket nedentil. Fikk beskjed om at jeg var umoden. Så har time for i gangsettelse på lørdag.

Ingen sjangs for at jeg kan føde spontant allikevel? *håperhåper*
Noen erfaringer?

Jeg fikk 6 dager før termin, men det jeg gjorde var å sitte å hompe på en treningsball hele torsdagen. Natt til fredag startet riene, og han var ute fredag kveld :) vet jo ikke om det var det som satte igang, men liker å tro det. Hehe

Hadde ikke vært til kontroll før, så vet ikke hvor moden jeg var. Men når jordmor sjekket kl 12 fredag formiddag hadde jeg 1,5 cm åpning.

Det er jo verdt ett forsøk :) jeg prøvde så å si alt.
Masse lykke til :)
 
Jeg fikk 6 dager før termin, men det jeg gjorde var å sitte å hompe på en treningsball hele torsdagen. Natt til fredag startet riene, og han var ute fredag kveld :) vet jo ikke om det var det som satte igang, men liker å tro det. Hehe

Hadde ikke vært til kontroll før, så vet ikke hvor moden jeg var. Men når jordmor sjekket kl 12 fredag formiddag hadde jeg 1,5 cm åpning.

Det er jo verdt ett forsøk :) jeg prøvde så å si alt.
Masse lykke til :)
Virkelig verdt forsøket. Takk for tips :)

Får tørke støv av treningsballen min å hompe som aldri før :p
 
Hvis du spørr meg, så går jeg fortsatt å vagger på dag 9 på overtid nå. Innstilt på igangsetting på lørdag. Ser ikke ut som lillegutt finner veien ut selv :p

Jeg spør deg ja :D Syns at babyen din burde komme snart :p
Heldigvis ikke lenge til lørdag hvis ikke!! Heier på deg ❤️❤️❤️
 
Back
Topp