Vært på oul

ECB

Glad i forumet
da har jeg vært på oul. Var kjempegøy å se lille i magen. Veldig aktiv og likte ikke når jm presset ultralydaparatet ned mot livmoren. Da sparket hun tilbake.
Fikk vite at det er ei lita prinsesse som bor i magen.
Etter tre gutter er det utrolig gøy at det endelig er jente.
Har lenge hatt mistanke om jente siden denne graviditeten er så veldig annerledes enn med guttene.

Gratulerer så mye :)

Så koselig at du skal få ei jente ♥️ forstår deg godt selv om vi ønsker å være glad uansett kjønn ♥️ jeg fikk 3 jenter og så en gutt, det var veldig spesielt♥️ gratulerer så mye:D

Så koselig at du skal få ei jente ♥️ forstår deg godt selv om vi ønsker å være glad uansett kjønn ♥️ jeg fikk 3 jenter og så en gutt, det var veldig spesielt♥️ gratulerer så mye:D
Jeg har sagt hele tiden at så lenge det er friskt er det ikke nøye hva det er. Og jeg mener det. Gutt er liksom noe jeg kan. Jeg vet hvordan jeg skifter på dem og slike ting. Har ikke skiftet på jenter. Når jeg passet niesen min dusjet jeg henne ved hvert bleieskift. Jeg har bestandig ønsket meg en liten jente, men hadde liksom gitt opp det håpet. Mamma har bare jenter og det er flere i familien min som har bare et kjønn.
Så når jeg kom på ultralyd å jm sa at det var en jente ble jeg mildt sagt sjokkert. Nå som sjokket har lagt seg har jeg begynnt å planlegge strikkeprosjekter :) skal på butikken i dag og kjøpe garn til en blondekjole

Så koselig:Heartpink Og 3 storebrødre til å passe på a gitt :gen014
Fire faktisk :) Og en storesøster. Mannen har en jente og en gutt fra tidligere forhold. Men jenta er 18 så jeg har aldri fått dulle med henne og kjøpt kjoler og slikt.

Back
Topp