Vært på OUL

budeiemamma

Blir kjent med forumet
Hei!
I dag var endelig dagen jeg har ventet på så lenge!
Jeg var så spent på ordinær ultralyd at jeg nesten ikke fikk sove i natt:p
Vi fikk vite at babyen var frisk og fin ut i fra det ho kunne se. Vi fikk termin 23.mai istedefor 17.mai så nu er jeg 17+3 :) Er jo litt kjedelig at man blir satt tilbake, men den kommer vel ut tidsnok uansett:)
Vi fikk bekrefta kjønnet ganske fort, vi venter en gutt! Han lå først med føtterne opp mot hode så var vanskelig å se alt det hun skulle sjekke, men det tok ikke lang tid før han sprella rundt inni der:)
Vi dro selvfølgelig rett på amfi for å kjøpe litt gutte klær når vi var ferdige:D
Gleder meg så mye til å endelig bli mamma!

Jeg har enda ikke fortalt kjønnet til noen andre en min bestevenn, men blir nok å gjøre det snart <3

Gratulerer så masse, deilig når man får beskjed om at ser bra ut og at man venter et frisk barn❤️

Såå utrolig koselig!!!! Gratulerer så mye med en liten gutt!! Og det beste, at alt er i orden:). Jeg fikk høre mest sannsynlig en gutt på ul i uke 12 så vi får sikkert det vi også:) :)

Såå utrolig koselig!!!! Gratulerer så mye med en liten gutt!! Og det beste, at alt er i orden:). Jeg fikk høre mest sannsynlig en gutt på ul i uke 12 så vi får sikkert det vi også:) :)
Jeg fikk beskjed at det mest sannsynlig var en gutt i uke 14, ble vist en penis og pung. 4 uker senere i uke 18 på oul var det visst jente :p

Back
Topp