Vært på OUL :) :)

Gratulerer! Så herlig å få høre at de har det bra! Fikk selv beskjed om to friske gutter i magen i slutten av juli. Toeggede. Har termin 23. desember. Når har du termin?
 
Gratulerer! Så herlig å få høre at de har det bra! Fikk selv beskjed om to friske gutter i magen i slutten av juli. Toeggede. Har termin 23. desember. Når har du termin?

Takktakk :-D gratulerer til deg også! Så gøy med to gutter :-D da får du de får jul hvertfall da.. det er jo greit ;-) jeg har termin 6 januar.. så ikke usannsynlig at det blir julebarn... litt kjipt, men de kommer når de kommer ;-)

Sent from my GT-I8190N using BV Forum mobile app
 
Hvor ofte skulle du bli fulgt opp ang ul? Jeg måtte vente (og venter enda) 5 uker før neste ul. Så med tre ukers mellomrom. . . Ingen jordmor time har jeg hatt heller. Savner det litt faktisk. Skal til legen på tirsdag, men det er kun ang sykemelding.
 
Hvor ofte skulle du bli fulgt opp ang ul? Jeg måtte vente (og venter enda) 5 uker før neste ul. Så med tre ukers mellomrom. . . Ingen jordmor time har jeg hatt heller. Savner det litt faktisk. Skal til legen på tirsdag, men det er kun ang sykemelding.

Har fått beskjed om hver 14. dag... får vel nærmere beskjed på neste ul tror jeg :) jeg velger å gå til jordmor i tillegg til ultralydene på sykehuset. Blir fort litt medisinsk og ikke om hvordan jeg takler det. Blei anbefalt det :)
Vet du om det er en eller toeggede? Skjønt det er tettere oppfølging om det er eneggede..

Sent from my GT-I8190N using BV Forum mobile app
 
Vi har eneggede vi og. Men jordmor sa hun var bittelitt usikker om de delte morkake, men det står på helsekortet at det er monochoriotisk (at de deler morkake, men har egen fostersekk), og ifølge tvillingboka så er det eneggede. Gjelder for 2/3 av eneggede tvillinger.

Føler det er lite oppfølging, men. Ved neste ul så skal det være en lege/spesialist som skal se, og da får vi nok mer beskjed :)
 
Om de deler morkake. syns jeg det var lite oppfølging :/ Jeg var inne hos spesialist allerede i uke 15.. Men er vel forskjellige praksis rundt om.. Håpe du får vite at du får mer oppfølging etter neste ul da :)
 
Og der var det to HELT perfekte gutter! :D :D Gleder meg til tiden framover og til prinsene kommer til verden <3
Gratulerer Såå masse :D Så fantastisk!! Har du tvillinger i familien eller skjedde det bare naturlig?? :)
 
Gratulerer Såå masse :D Så fantastisk!! Har du tvillinger i familien eller skjedde det bare naturlig?? :)

Takk :-D :-D vi har tvillinger i familien, men jeg får eneggede og det er ikke arvelig. Skjedde helt naturlig :) føler meg så heldig! <3

Sent from my GT-I8190N using BV Forum mobile app
 
Her blir det også to prinser :D Termin 16november :) Mine er toeggede! Men får tett oppfølging pga blodtrykket og svangerskapsforgiftning i tidligere svangerskap!

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app
 
Her blir det også to prinser :D Termin 16november :) Mine er toeggede! Men får tett oppfølging pga blodtrykket og svangerskapsforgiftning i tidligere svangerskap!

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app

Gratulerer med to prinser!! :-D det blir nok stas! Godt med tett oppfølging :-D

Sent from my GT-I8190N using BV Forum mobile app
 
Gratulerer så mye! !! Jeg har to eneggede gutter som ble født i april. Gled deg :):) ♥♥

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp