Vært på oul

Oktoberjenta

Elsker forumet
Veldig kjekt å se. Alt var bra og alt var som det skulle være. Ooog vi får en jente!! Gjennom hele timen ventet vi egentlig bare på hva kjønnet ble, siden vi ikke har trodd det samme. På det kinesiske kartet stod det at jeg kom til å få jente, i tillegg til at det var en del som tenkte seg det også. Og det stemte :)

så nå kan vi endelig begynne å handle inn litt Baby ting. Har faktisk vært flink og holdt meg unna med tanke på at vi ikke visste kjønn. Men har allerede begynt å hekle og strikke to tepper da, er så kjekt :)

Åå så koselig med jente da:) Gratulerer så mye med prinsessa;) Da er det bare å shoppe da :D

Gratulere så mye med prinsessa. Så bra at alt var bra der inne. :-)

Veldig kjekt å se. Alt var bra og alt var som det skulle være. Ooog vi får en jente!! Gjennom hele timen ventet vi egentlig bare på hva kjønnet ble, siden vi ikke har trodd det samme. På det kinesiske kartet stod det at jeg kom til å få jente, i tillegg til at det var en del som tenkte seg det også. Og det stemte :)

så nå kan vi endelig begynne å handle inn litt Baby ting. Har faktisk vært flink og holdt meg unna med tanke på at vi ikke visste kjønn. Men har allerede begynt å hekle og strikke to tepper da, er så kjekt :)

Gratulerer med jente :D så koselig, også så gøy det er å ha noen å pynte opp med kjoler, blonder og fine farger :P hos meg TROR jeg begge mine første stemte med det kinesiske kartet, mener det sto jenter på begge to..og hvis det stemmer denne gangen å, så blir det enda en jente, så nå gjenstår det bare å se :D skal på ul til mandag :)

gratulerer med frisk og fin jente i magen :-)

Gratulerer med jente :D så koselig, også så gøy det er å ha noen å pynte opp med kjoler, blonder og fine farger :p hos meg TROR jeg begge mine første stemte med det kinesiske kartet, mener det sto jenter på begge to..og hvis det stemmer denne gangen å, så blir det enda en jente, så nå gjenstår det bare å se :D skal på ul til mandag :)

tusen takk til deg og dere andre :) ja blir nok kjekt å pynte henne opp. Og fikk en niese i fjor, så kommer til å arve en god del fint fra henne, Så det blir gøy. Åh det blir spennende å se hva det blir da, er ikke så lenge til mandag når tiden går så fort som den gjør.

tusen takk til deg og dere andre :) ja blir nok kjekt å pynte henne opp. Og fikk en niese i fjor, så kommer til å arve en god del fint fra henne, Så det blir gøy. Åh det blir spennende å se hva det blir da, er ikke så lenge til mandag når tiden går så fort som den gjør.

hehe ja alltid stas å arve fine klær :) tiden går utrolig fort :) hvertfall med to små barn fra før :P rekker jo nesten ikke å tenke på at jeg faktisk har en liten i magen :P

Gratulerer med jente :) stas å vite hva det blir :)

Gratulerer så mye med jente på vei :) sannelig på tide at noen får jente også, er veldig mye gutter her i oktober! :)
Happy shopping :P

Hurra - gratulerer med en prinsesse! På tide med noen jenter i oktoberflokken også :-)

Gratulerer med jenten i magen :)
Så koselig at du hekler og strikker til den lille :) Kunne ønsker jeg var tålmodig nok til slikt :P

Back
Topp