Vært på OUL..

Momofmany

Forumet er livet
Der va det en rolig og perfekt baby, morkaka foran og termin ble satt frem til 18.sept! Skikkelig surt.. Men gud så glad for at alt er bra!! Vi venter en overraskelse :)

Så flott at alt er som det skal! :D

Gratulerer så mye!!!:) bra at alt var fint! Dere vet ikke kjønnet? Mannen ville være uvitende mener jeg og huske;) Spennende det og,og med 3 fra før har dere sikkert en del utstyr og klær:)

Gratulerer så mye!!!:) bra at alt var fint! Dere vet ikke kjønnet? Mannen ville være uvitende mener jeg og huske;) Spennende det og,og med 3 fra før har dere sikkert en del utstyr og klær:)

Nei det gikk ikke an å se heller, mannen tor han så men..Når jeg lå der med tårer i øynene og nervøs følte jeg meg bare dum som fokuserte slik på kjønn.. Tenk å få 4 friske barn da, helt utrolig!! Føler meg så vanvittig heldig :) Ja vi har jo alt fra før så ingen nød slik heller :)

Helt enig,alt var bra hos oss og. Glemte nesten å spørre om kjønn, da det var uviktig når vi fikk se at alt var bra!:) men vår første og synes de er greit å kunne kjøpe inn klær.så dGøril vi vite det er ei jente:) men det så jeg på ul uansett, da hun målte lårbein osv,

Helt enig,alt var bra hos oss og. Glemte nesten å spørre om kjønn, da det var uviktig når vi fikk se at alt var bra!:) men vår første og synes de er greit å kunne kjøpe inn klær.så dGøril vi vite det er ei jente:) men det så jeg på ul uansett, da hun målte lårbein osv,

Hvordan greide du å se det?? Imponert altså, for meg ser det fortsatt ut som ei mørje.

Så det veldig godt, så det manglet noe mellom føttene for å si det slik. Så veldig godt på den ul undersøkelsen. Så hun lignet lå meg da hun viste oss ansiktet:) da jeg spurte om kjønn så zoomet hun inn slik hun gjorde når hun målte lårbeinet. Altså fra underside av rompa og føttene, viste oss at dette er helt klart ei jente:)

Gratulere! :) Så bra at alt er fint. Skal dere tilbake for å vite kjønn eller blir det en overaskelse til september?

Gratulere! Bra alt er du fint! :-) Blir spennande i September :-D

Grattis med vel overstått :)

So bra :) Spennande med overraskelse, skal sjå om vi klare å vente til termin vi og :) Kan vere vi ender opp på føda sammen da, eg he termin dagen før,ser vi e fra samme plass, kjende deg igjen på bildet :)) Gratulerer so masse forresten :)

Back
Topp