Vært på OUL :D

Vidorra

Forumet er livet
♡Junigull 2016♡
Venter en frisk gutt :D Var helt sikker på at det var jente, men de hadde rett på TUL. Det er en gutt inni der :)

Terminen min var 9. juni, men basert på dagens mål fikk jeg ny termin 2. juni. Vet at man ikke skal flyttes ved IVF, men siden det var såpass mye og den veien, så ble jeg ærlig talt bare glad til. Sa derfor ingenting på det. Ungen vokser åpenbart veldig fort, så skal på vektskontroll i uke 37+0 på grunn av det.

Herregud så glade vi er <3 Er så takknemlig for at IVF er en mulighet.

ImageUploadedByBV Forum1451917250.835785.jpg

Gratulerer med gutt på vei! :)

Min ble målt til en god del dager lenger på vei, men termin ble ikke endret. Jordmoren på sykehuset her sa fra på forhånd at de ikke endrer termin ved assistert befruktning da vi kom inn til OUL.

Last edited:
Så gøy! Gratulerer!! :)
Vår lille frøken ble også målt til litt større på oul (+5 dager) men de endret ikke terminen her da. Var visst ikke uvanlig at ivf-babyer var litt større enn gjennomsnittet ved oul. :)

Tusen takk jenter :D

Jordmoren jeg hadde visste nok ikke at man ikke skal flyttes ved IVF. Jeg sa ikke noe siden det var riktig vei. De er også bekymret for størrelsen på babyen fra før, siden jeg veide nesten 5 kg. da jeg ble født 14 dager før termin.

Gratulerer med en gutt i magen!!! :-)

Back
Topp