Vært på OUL :-D

mamma10&13

Forumet er livet
Oktobermirakler 2013
VIP
Har vært en lang dag i dag så jeg er rett og slett utslitt...

Men den startet med at vi på formiddagen var på OUL :-) fikk en kjempeflott jordmor :-)

med en gang hun startet så kommenterte hun "dette var en skikkelig aktiv krabat" hehe babyen sparket, slo med armene, strekte på fingrene, strekte armene ned til føttene, snudde på seg og turnet rundt hele tiden vi var der :-)
Alt så helt tipp topp ut og til tross for en voldsomt aktiv baby fikk hun tatt alle mål skikkelig termin ble flyttet fra 11/10 til 8/10 :-)
hun ville ikke si noe 100% sikkert, det gjorde hun aldri sa hun, men med et lite forbehold så mente hun at jeg har en jente i magen :-)

Godt når alt er i orden :-)

Så flott at alt var bra :)

:)
Gratulerer med vel overstått ul
så bra at alt sto bra til med den lille :)

Så koselig at det var mye aktivitet i magen :)
Kjenner jeg gleder meg veldig til mandag nå, endelig min tur på oul :)

ja det er en herlig følelse :-) nå må vi bare bestille time til 3D UL, hadde det med gutten og må nesten ha det denne gangen også :-) kanskje vi kan få en skikkelig bekreftelse på kjønn å ;-)

Gratulerer, godt å se at alt er som det skal :)

Så flott å høre at alt stod bra til med den lille :) og gratulerer med en mest sannsynlig jente i magen :D

tusen takk jenter, er stas ja <3

Gratulerer med en sannsynlig jente :-) herlig med aktiv baby i magen, vår var også spinnvill :-p

Gratulerer med aktiv og frisk liten baby :) Hadde jo vært superkos med en lillesøster :)

Gratulerer så mye med overstått ul og godt alt var fint :) Samme termin som meg du da :)

Gratulerer så mye med lillesøster på vei :)
Gøy å få sett en skikkelig aktiv krabat, det får du vel merke godt til etterhvert også :)

Så bra alt står bra til :) Og gratulerer med (muligens) ei aktiv lillesøster på vei :)

så bra alt sto bra til med lille i magen ;)

gratulerer med kanskje jente bebi;)
el.gutte bebi ;)

spennede å se på 3d da ;)

merker jeg gleder meg til tirsdag nå, endelig min tur ;)

ja får nok merke det godt etter hvert :-) kjenner en del nå også, men skulle gjerne kjent oftere og kraftigere så håper det kommer snart :-)
med gutten kjente jeg ikke noe som helst før i uke 19 da og ikke spark og utenpå før noen uker etter der igjen, men han var rolig gjennom hele svangerskapet så håper denne er mer aktiv enn han ja :-)

Back
Topp