Vært på OUL <3

mimma1

Glad i forumet
Og vi fikk vite at vi skal bli foreldre til ei lita jente :D det kom som et sjokk, for alle unntatt min mor har vært helt sikre på gutt :)
Hun lå veldig vanskelig til, så hun fikk ikke sett hu fra to vinkler, men var veldig sikker på at det var jente alikevel :) ellers er hun frisk og rask og alt som det skal :) hun regelrett ville bare stå på kne på blæra mi :D tror ikke jeg har vært så glad ImageUploadedByBV Forum1441371949.173117.jpgnoen gang, og far er minst like stolt og glad :)
 
Gratulerer med overstått UL.
Flotte bilder altså <3
 
Og vi fikk vite at vi skal bli foreldre til ei lita jente :D det kom som et sjokk, for alle unntatt min mor har vært helt sikre på gutt :)
Hun lå veldig vanskelig til, så hun fikk ikke sett hu fra to vinkler, men var veldig sikker på at det var jente alikevel :) ellers er hun frisk og rask og alt som det skal :) hun regelrett ville bare stå på kne på blæra mi :D tror ikke jeg har vært så glad Vis vedlegget 134198noen gang, og far er minst like stolt og glad :)
Åh, så koselig! Gratulerer med prinsesse :) Forstår godt at dere et stolte :D
 
Gratulerer! Så herlig! Sånn sitter hun i magen min og :p med rumpa opp mot magen min.
 
Grattis med jenta i magehuset
 
Gratulerer så mye :)
 
Gratulerer med jenta :)
 
Og vi fikk vite at vi skal bli foreldre til ei lita jente :D det kom som et sjokk, for alle unntatt min mor har vært helt sikre på gutt :)
Hun lå veldig vanskelig til, så hun fikk ikke sett hu fra to vinkler, men var veldig sikker på at det var jente alikevel :) ellers er hun frisk og rask og alt som det skal :) hun regelrett ville bare stå på kne på blæra mi :D tror ikke jeg har vært så glad Vis vedlegget 134198noen gang, og far er minst like stolt og glad :)

Gratulerer :-D
 
Back
Topp