Vært på ordinær ul!

Søtnos*

Glad i forumet
Ja det har jeg i dag. Jeg har en veldig aktiv baby i magen som føyk fram og tilbake hele tida, og legen prøvde så godt han kunne å følge etter   Terminen blei fortsatt satt til 26 september og alt så helt normalt ut, heldigvis .
Når det gjelder blødningene mine så tror han det kom av at morkaka lå nede i åpningen, og at det rett og slett blei litt rifter. Men de kan jo aldri si 100 % sikkert...

Jeg fikk ikke vite kjønn som jeg håpet på, fordi ungen flytta så mye på seg.

Flere som ikke har fått vite kjønn, men som gjerne vil?

Så bra at alt sto fint til:)

Her har vi fått sett kjønnet hver gang, men det er nok ikke like lett alltid (håper vi får bekrefta det de så det var i uke 13 når vi skal på ordinær ul)

Du få¨r bestille deg en privat ul:)

Engel skrev:

Så bra at alt sto fint til:)

Her har vi fått sett kjønnet hver gang, men det er nok ikke like lett alltid (håper vi får bekrefta det de så det var i uke 13 når vi skal på ordinær ul)

Du få¨r bestille deg en privat ul:)

Har veldig lyst til det, men føler liksom at det blir mye ul også... Siden jeg skal igjen om 3 uker kan han jo kanskje se da .. *HÅPE HÅPE*

Hehe, gøy med en aktiv liten krabat i magen! Gleder meg noe helt enormt til vi skal på ul.

Så bra at alt var finfint med lillen i magen :) Hvis du skal tilbake om 3 uker, så kan de nok prøve å se det da :)

Vi fikk heller ikke vite i uke 15, så det er bare å smøre seg med tålmodighet i 3 uker til. Da er det ordinær UL og da håper jeg de kan si det :0) Er så speeent...

her håper jeg at de ikke kan se det :-P samboeren min vil vite hva det er men ikke jeg...å siden jeg fikk viljen min sist er det han tur nå :-\ så håper den lille vil holde seg h emmelig ;-) Håper dere får vite det neste gan da :-)

Smulan* skrev:
Så bra at alt var finfint med lillen i magen :) Hvis du skal tilbake om 3 uker, så kan de nok prøve å se det da :)

Back
Topp