vært på ordinær ul. dårlige nyheter #oppdatert#

Uff, så forferdelig trist
Må være en grusom beskjed å få...Aner ikke hva jeg skal si, ord blir fattige...
Ønsker deg alt godt videre.
 
stor klem til deg og mannen!!!!! ta godt kvarandre i tida framover!
 
Neiånei..triste greier! Vet liksom ikke hva man skal si..man blir helt tom!
Sender iallefall en STOR trøsteklem ** emoticon
 
uff så forferdelig trist  veit akkurat kor vanskelig dette er, å de gjør alt for at du ikkje skal ha smerter under en sånn fødsel, smerten er stor nok fra før..

sender deg en god klem og håper du/dere har mange rundt dere i denne tunge tiden..emoticon
 
Ord blir fattige.......så ufattelig urettferdig og trist..
Sender masse klemmer, <3 
 


Pønsi skrev:
Uff, så forferdelig trist
Må være en grusom beskjed å få...Aner ikke hva jeg skal si, ord blir fattige...
Ønsker deg alt godt videre.


Varme tanker og klemmer til deg og dine... *snufs* Gråter nå:(
 
Uff, så uffatelig trist
sender deg en stor trøsteklem.
 
Huff, så forferdelig trist! :( kan ikke begynne å forestille meg hvordan det føles, engang.. håper du får en så fin fødsel som overhodet mulig. <3 gode klemmer!
 
Huff, dette var utrolig trist å høre.. Logget meg inn "ens ærend" for å se hvordan det gikk med dere, for har tenkt på dere i hele dag..
Kjenner jeg får klump i halsen og tårer i øynene på deres vegne, og håper dere får all den støtten og hjelpen dere trenger både i forkant og ikke minst etterkant av det som skal skje framover.

Vet det ikke hjelper så mye, men sender likevel en varm klem til dere midt oppi alt.
 
Uff.. Ord blir fattige.. Synes det bare er helt grusomt.. Håper du har mange rundt deg som er glad i deg og gir deg støtte. Lykke til og god bedring..
 
Så utrolig trist!!! Håper fødselen går fort og at en ny spire fester seg fort igjen.
Føler med dere...
 
Så utrolig trist å lese ;,(( Må ha vært helt grusomt å få den beskjeden! Håper dere har god støtte rundt dere! Og håper du blir tatt godt vare på på sykehuset! 
 
uff dette var trist... god klem til deg
 
Du har opplevd det vi frykter mest, forferdelig!! Tenker på dere! :(
 
så forferdelig trist å høre:( sender deg en stor klem og ønsker deg lykke til, ta godt vare på hverandre i denne vonde tiden.
 
Utrulig trist å høre:( Tenker på dere, og sender varme klemmer.
 
Finnes ikke ord.. Føler med dere..
 
Back
Topp