vært på ordinær ul. dårlige nyheter #oppdatert#

østfoldmamma

Flørter med forumet
da er jeg er ferdig med ul, og ting var dessverre ikke helt som det skulle. barnet hadde alt for stor urinblære, og jeg lite fostervann. skal på rikshospitalet på kontroll de nærmeste dagene.


daq har jeg vært på riksen, og fikk dessverre beskjeden vi fryktet. jeg må føde ut barnet neste uke. var ikke noe fostervann og urinblæren tømmer seg ikke. var vist en klaffe feil. hadde det vært fostervann, kunne de drenert ut blæren, men hjelper ikke når det ikke er fostervann.så nå er dette svangerskapet over. huff tung periode, men skal bli godt å få fødsel overstått. de er vist flinke til å gi smertestillende under slike fødsler, og legen sa at jeg må ikke sammenligne den med vanlig fødsel. det går som regel fortere.
 
uff da :/ sender en god klem !!
Får du fortsette svangerskapet ?
tenker masse på deg, !!
 
Oida... ikke gode nyheter det nei....

Krysser fingrene for at de finner ut noe annet på riksen da!! 
 


østfoldmamma skrev:
jeg vet ikke om jeg får fortsette. de i fr.stad kunne ikke si noe. håper riksen har svar


krysser fingrene for deg at det ordner seg <3 ikke noe kjekt med dårlige nyheter på ul :(
 
Huff, da..det var ingen koselig nyhet. Krysser fingrene for deg og den lilleemoticon
 
å himmel! Håper virkelig det går godt! trist nyhet å få så sent :(
Vil det si at vatnet bare vil minke og minke ? :( krysser fingrene for deg
 
huff..håper de finner ut av det på riksen.
 
huff, sender dere en god  klem. håper dere får gode nyheter i morgen, lykke til:)
 


østfoldmamma skrev:
jeg vet ikke så mye. skal på riksen i morgen. håper på flere svar da


Sender deg mange varme tanker og gode klemmer
Og krysser fingrene for resultatet i morgen!!! Håper på det beste - *klemme på*
 
Nei....så leit å høre at ikke alt er bra. :( krysser fingrene for at det går bra.
 
Sender deg en god klem.... tenker på dere!
 
Neei :-( Huff dette var ikke noe noe gøy å lese :(
Håpr det går bra alikavel, å at de kan gjøre noe for å redde babyen<3
Noe ved dette minner meg litt om barnet til ei som blogga. http://milli123.blogg.no/raphael.html .
Håper så inderlig at det ikke er tilfellet :(
Lykke til imorgen! Tenker på deg!
 
å nei :(((((   håper alt går bra med dåke og at riksen finner svar!!! *krysser fingrene*
 
Dette var ikke noe greit altså :S får bare håpe d bedrer seg.
 
Uff :(. Mange klemmer til deg og lykke til i morgen. Krysser fingrene!
 
Lykke til i morgen, håper det ikke er noe altfor farlig. Klem
 
Huff da..
Håper dette lar seg ordne på ett vis...?

Vet di hvorfor el hva dette kommer av?
 
Back
Topp