Vært på observasjon

Mamma til gutt 3 år

Blir kjent med forumet
I natt våknet jeg av vonde kynnere. De ga seg ikke og kom med 5 min mellomrom og varte ca 1 min hver gang. På morgen ringte jeg føden. De ba meg komme til kontroll. Sammentrekningene kom tydelig frem på maskinen. Det var veldig vondt å ligge men ga seg litt når jeg stod. Ble tatt 2 urinprøver. Til slutt undersøkte legen. Livmorhalsen er på 2,5 cm og ingen åpning. Hodet er festet og veldig langt nede. Jeg fikk velge mellom om å dra hjem og ta paracet eller bli der over natta og få smertestillende. Jeg valgte å dra hjem da jeg ikke bor så langt unna sykehuset. Noen som har opplevd lignende? Jeg hadde ikke så vonde kynnere med førstemann ihvertfall. Nå har jeg tatt 2 paracet men får ikke sove pga vonde kynnere :(

Jeg har hatt maserier i begge svangerskap. Men det jeg hadde igår var svært vondt. Heldigvis hjalp det med paracet. Så jeg har sovet godt i natt :)

Jeg har ikke opplevd det så tett, men mener å ha hørt at kynnere blir verre i forhold til antall svangerskap. Uten at jeg skal si det sikkert altså. Jeg hadde ikke noe med nr. 1, litt med nr. 2, mens nå med nr. 3 er det mer. Uten at det kan sammenlignes med det du beskriver.

Håper det gir seg for deg, så det ikke blir så intenst mot slutten.

Mine maserier har gått hele natta i flere netter. Første svangerskap kun i siste uken før fødsel. Denne gang hadde jeg fra uke 33. Heldigvis ikke hver natt, og har blitt litt bedre nå. Skikkelig vondt, umulig å sove...

Så bra du har sovet. Opplevde aldri maserier med nr 1. De jeg hadde med nr 2 to dager før termin kunne lett forveksles med vanlige rier. Ikke noe å sove gjennom med andre ord ;)

Advarsel! Telefontasting, kan forekomme skrivefeil.

Back
Topp