Vært på ny Ultralyd idag.

Piper Chapman

Gift med forumet
2 uker siden sist ultralyd. og jammen hadde ikke lille blitt "stor " siden sist :) hihi. den hadde armer som viftet, det var så sprøtt, hehe :) jeg skal inn igjen om 3 uker også, for jeg har en cyste som er litt stor, og den hadde vokst siden sist også :( så om den ikke skulle bli borte innen neste gang så er det snakk om operasjon. og det skremmer meg noe vanvittig !!! narkose? vill det skade baby, blir vi begge satt i fare. hva om det ikke er en snill cyste likevel !! angst !

Så godt at den lille hadde vokst:-)

Skummelt med cysten. Veldig bra at du blir godt fulgt på grunn av den.

Men det er jo bra at de følger med på det, de vil nok ikke gjøre noe som er utrygt for deg eller din lille :-)

SÅ bra at det ser bra ut med babyen - de gjør nok ikke noe som kan skade lillingen <3

Så herlig å se at den lille har vokst:)

Og bra du får oppfølging i forhold til cysten! De gjør nok ikke noe som kan skade hverken deg eller den lille:)

Hvor stor var den cysta du hadde? Jeg har selv cyste på venstre eggstokk men får ikke noe ekstra oppfølging. Det ble tilfeldigvis oppdaget på ul på legevakta :S

Jeg ble operert nå for noen uker siden, alt bra med fosteret så langt hvertfall. De ligger veldig godt beskyttet inni der.
Og som de andre sier, så gjør de jo ikke noe som kan være skadelig for fosteret om de ikke må..

Back
Topp