Vært på ny ul!

Veslesnuppis

Elsker forumet <3
Septembermødre <3
Vi var på en ny ul i går for å sjekke morkakas plassering, siden den lå nede og stengte for fødselkanalen sist. Tok både utvendig og innvendig ul og nå lå den der den skulle.
Veslejenta var frisk og rask. Hun ligger klar med hodet godt ned i bekkenet. Var alt 1.8 kg og alt var kjempe bra. Så nå er jeg veldig glad. Var så redd for at det skulle bli ks.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jubler litt på dine vegne.... 11 dager til jeg skal på samme kontroll. Selv er jeg overbevist om at den har flytta seg, så får meg et realt sjokk om den ikke har det...... :p

Så godt at den hadde flyttet seg :)

Så herlig ☺☺

Så bra :) Skal på morkake jekk på mandag, regner med den har flytta på seg iom den bare var lavt liggende.. Men innvendig ul? Var det nødvendig?

Så bra :) Skal på morkake jekk på mandag, regner med den har flytta på seg iom den bare var lavt liggende.. Men innvendig ul? Var det nødvendig?
Måtte ta innvendig og utvendig sist gang også i uke 18. For morkaka lå litt vanskelig til. Tok det nå også for å være på den sikre siden. Både jordmor og lege som sjekka + en overlege.

Lykke til på mandag!! Håper morkaka di også er på plass. :)

Jubler litt på dine vegne.... 11 dager til jeg skal på samme kontroll. Selv er jeg overbevist om at den har flytta seg, så får meg et realt sjokk om den ikke har det...... :p
Takk! Håper din også har flytta på seg. Lykke til når det er din tur!
Jeg også var overbevist om at den hadde flytta på seg. Og hadde heldigvis rett! :)

Måtte ta innvendig og utvendig sist gang også i uke 18. For morkaka lå litt vanskelig til. Tok det nå også for å være på den sikre siden. Både jordmor og lege som sjekka + en overlege.

Lykke til på mandag!! Håper morkaka di også er på plass. :)

okey, takk for det :) Regner med morkaka har flytta seg, men skal bli greit å vite helt sikkert :)

Back
Topp