Vært på ny ul

Håp

Gift med forumet
VIP
Og nå føler jeg at det er nok.. I dag så gyn kun 1, Max som kom til å utvikle seg :/ så forsøket er avbrutt :( skjønner ikke at kroppen ikke vil samarbeide med meg, ååh! Men blir mest sannsynligvis aih da, alle pengene vi har brukt på medisiner kan jo ikke være bortkastet heller, men føler i grunn det er bortkastet.. Menmen! Krysser fingrene og håper på det beste! Xxx

Æsj, det var trist!! Er tungt å takle alle nedturen i dette gamet... Krysser fingrene for at AIH ka være løsningen

Ja, begynner å bli lei. Men får vel bare børste det av seg og gå videre. Har jo hatt 3 inseminasjoner før, så er ikke så optimistisk, men må ha håp :)

Har du forsøkt DHEA? Les litt om det på nett, og sjekk om det kan være noe for deg? Vet om flere jenter som nesten ikke har hatt egg, men etter 8 uker med DHEA så har de fått ut mellom 5 og 10 egg! Jeg hadde også noen flere modne egg denne gangen og ble veldig raskt stimulert (kun 6 dager med puregon). Har stor tro på dette superhormonet. :-)

Stor klem! Er ikke noe gøy med sånne beskjeder! Fikk selv bare 3 egg, der to ikke ble noe med! Å mitt forsøk gikk i dass mest sannsynlig så.. Krysser fingre for nytt og bedre forsøk neste gang. :)

Back
Topp