Vært på ny sjekk på føden

Oversøster81

Forelsket i forumet
Novemberlykke 2018
Julikulene 2020
I går kjente jeg lite liv i magen nesten hele dagen og valgte å ringe fødeavdelingen på kvelden. Jeg ble så redd og ville at de skulle sjekke om alt var iorden. Fikk komme med engang og ble satt på CTG registrering. Jordmora fant heldigvis hjertelyden med engang. CTG registreringen viste at han sov, først på slutten av registreringen våknet han til å sparket masse. Hadde 3 ganske kraftige kynnere også. Jordmoren sa at hvis de ble vondere og oftere måtte jeg ta kontakt igjen. Så godt å få komme når jeg ringer og er bekymret :) Kjent godt med liv i hele dag og hatt bare noen få kraftige kynnere:)
 
Så godt at du fikk en sjekk[emoji173]️ er bra de tar slike ting alvorlig[emoji173]️
 
I går kjente jeg lite liv i magen nesten hele dagen og valgte å ringe fødeavdelingen på kvelden. Jeg ble så redd og ville at de skulle sjekke om alt var iorden. Fikk komme med engang og ble satt på CTG registrering. Jordmora fant heldigvis hjertelyden med engang. CTG registreringen viste at han sov, først på slutten av registreringen våknet han til å sparket masse. Hadde 3 ganske kraftige kynnere også. Jordmoren sa at hvis de ble vondere og oftere måtte jeg ta kontakt igjen. Så godt å få komme når jeg ringer og er bekymret :) Kjent godt med liv i hele dag og hatt bare noen få kraftige kynnere:)
Så bra at du ringte og fikk komme på sjekk! Det er ingen god følelse å gå å kjenne på lite liv, da er det viktig å få sjekket opp:) Jeg hadde det likens med deg på mandag, og var også inne på en sjekk da. Frøkna i magen kviknet selvfølgelig til i bilen på vei til sykehuset, men det var allikevel godt å bli tatt på alvor og få gjennomført en ordentlig sjekk:happy:
 
I går kjente jeg lite liv i magen nesten hele dagen og valgte å ringe fødeavdelingen på kvelden. Jeg ble så redd og ville at de skulle sjekke om alt var iorden. Fikk komme med engang og ble satt på CTG registrering. Jordmora fant heldigvis hjertelyden med engang. CTG registreringen viste at han sov, først på slutten av registreringen våknet han til å sparket masse. Hadde 3 ganske kraftige kynnere også. Jordmoren sa at hvis de ble vondere og oftere måtte jeg ta kontakt igjen. Så godt å få komme når jeg ringer og er bekymret :) Kjent godt med liv i hele dag og hatt bare noen få kraftige kynnere:)

Opplevde det samme selv noen dager siden og var innom føden sent på kvelden o_O
Natt til mandag hadde jeg sykt kraftige kynnere og murringer i korsryggen som jeg måtte puste meg gjennom. Var sikker på at ' nå starter det!' men neida. D gav seg etter tre timer. Mandag og tirsdag var to veldig stille dager for lille frøken. Så ringte opp til føden.
Har slitt med kynnere siden uke 14. :confused:
Snart i mål :rolleyes:
 
Så godt at sjekken viste at alt sto bra til med den lille i magen:Heartred
 
Så godt at du fikk komme inn og at de tokk deg på alvor. Ikke godt å gå å bli så bekymret... Blir jo så redd. Godt alt gikk bra. KLEM :Heartred
 
Back
Topp