vært på NAV!

Heidi10+12

Gift med forumet
bare en liten oppdatering etter gårsdagens klager [8D]

jeg hadde jo tenkt helt feil i forhold til permisjonen og det endte med at vi ikke fikk sakt i fra pm far sin permisjon før min gikk ut!
han hadde egentlig igjen 6 uker.. men siden vi sa i fra 2 uker forseit fikk han bare 4 uker..
men 4 uker er mer enn ingen..
så det ordna seg sånn nesten..

men de folka på NAV veit jo ikke hva dom driver med de heller da!
vi har snakka med de flere ganger pg av permisjonen og fått forskjellig svar hver gang..

Høres kjent ut [:'(]

Kjedelig at det ikke ble slik som dere hadde tenkt da :/

Så bra dere fikk litt av ukene da i allefall!!!! og som du sier 4 uker er bedre enn ingenting![;)]

ORIGINAL: Rapunsel

Så bra dere fikk litt av ukene da i allefall!!!! og som du sier 4 uker er bedre enn ingenting![;)]

sign. Nav er [:'(] får alltid forskjellige svar når du ringer. derfor ringer jeg 2 -3 ganger å spør om samme tingen og ber de sende i post elr pr.mail [:)][;)]

ORIGINAL: mai2010

sign. Nav er [:'(] får alltid forskjellige svar når du ringer. derfor ringer jeg 2 -3 ganger å spør om samme tingen og ber de sende i post elr pr.mail [:)][;)]

det beste var jo at jeg var der først og fikk ut papirer som pappa`n skulle skrive under på..
så skulle ha lever de!
da får han beskje om at han ikke hadde trengt og fylle ut de papirene, men bare si i fra hvile kuer det var snakk om!
(akkuat det jeg hadde prøvd og si når jeg var der..)
jaja.. hu tok i mot papirene og sendet de inn i tillfelle.. så vi er hvertfall på sikkre sida nå da![8D]

ORIGINAL: Heidi10

ORIGINAL: mai2010

det beste var jo at jeg var der først og fikk ut papirer som pappa`n skulle skrive under på..
så skulle ha lever de!
da får han beskje om at han ikke hadde trengt og fylle ut de papirene, men bare si i fra hvile kuer det var snakk om!
(akkuat det jeg hadde prøvd og si når jeg var der..)
jaja.. hu tok i mot papirene og sendet de inn i tillfelle.. så vi er hvertfall på sikkre sida nå da![8D]

[:@][:@][:@] så typisk!!!
godt det ordna seg! er iallefall sikre nå når de har fått papirer og alt [;)]

ORIGINAL: lillebebis

Kjedelig at det ikke ble slik som dere hadde tenkt da :/

Back
Topp