vært på min 2. ul idag=)

WishMeLuck

Elsker forumet
jentene i juni13
Synes det er rart at man kan synes noe som er så lite, og som man egentlig ikke ser hva er i det heletatt, kan være så vakkert!?
Alt så bra ut foreløpig, men hjertet har ikke begynt å slå helt ennå, men det skjer en av dagene nå=)
Var deilig å se at lille ligger på riktig plass, etter å ha blitt skremt av to leger om at h*n kanskje lå på utsiden av livmora..!

Såå, her får dere se lille vakre babyn min <3

Ååååååå, søte lille peanøtten din[:D] Så bra at alt så fint ut og at du kan senke skuldrene og nyte svangerskapet[:)]

Nååååhhhh... Så fin [:D] Da er det bare å fylle livmora med kjærlighet og nyte de neste månedene [:D][:D][:D]

Hvordan merker man vis spiren ligger på utsiden av livmoren?

Nusselig! Har lyst på ul snart jeg også, men må vel smøre meg med tålmodighet til den ordinære..

Herlig!!! [:D] Hvor langt på vei er du? Jeg skal neste tirsdag, da vil jeg være 8 uker akkurat [:)]

ORIGINAL: prøverpånummer3

Ååååååå, søte lille peanøtten din[:D] Så bra at alt så fint ut og at du kan senke skuldrene og nyte svangerskapet[:)]

ORIGINAL: mariak

Herlig!!! [:D] Hvor langt på vei er du? Jeg skal neste tirsdag, da vil jeg være 8 uker akkurat [:)]

Jeg skal også neste tirsdag! Gleder meg masse!!! Da er jeg 6+1. Tidlig men skal pga at jeg har gått så mye på medisiner...

hihihhi... det er så koselig... hihi[:)][:)][:)]

GLEDER meg til om ei uke i dag, da skal jeg på min 2 UL... og da vil jeg ha med bilde hjem [:D][:D][:D]

Back
Topp