Vært på loftet :)

Galadriel

Gift med forumet
Marsboerne
Funnet fram babytøy fra str 50-74 etter Oliver! Sitter å sukker henført av de bittesmå plagga i 50, og blir helt rørt i sjela når jeg finner de gamle favorittplagga ♡ Heldigvis mye nøytrale farger her, så det meste kan fint brukes på jenta. Og som dere ser står det tre kasser med jentetøy her også, så selvom den blå bodyen med traktorer på fint kunne blitt brukt, så tviler jeg på at vi trenger å bruke den ;) Tror faktisk jeg bare kjøper helt nødvendige ting nå, som en varm lue, votter og noe til føttene. Oliver var jo sommerbarn, så sånt er det lite av i de minste str!

Nøyer meg med å vaske 50-62 i første omgang, og så får resten stå lett tilgjengelig i boden :)

Vedlegg

• 1388948669626.jpg
    1388948669626.jpg
    85,3 KB · Visninger: 54
Alltid kjekt å finne litt "skatter" på loftet

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Vi har gjort dette også, og mangler votter, luer og sokker. Skal begynne å vaske i slutten av uka. Rart å finne fram det vi hadde til de små altså:-)

Så gøy :-)

Jeg venter på mine klær som fortsatt er i Oslo. Vet at mye er i hvit, gul og brun, men vet ikke hva som kan brukes enda etter 4 barn, der 3 var gulpebarn... Vet at jeg ikke har noe ull i nyfødt da begge guttene var større om vinteren. Så det kan jeg handle med god samvittighet :-)

Ja, ull har jeg lite av.. 3 bodyer i str 50/56, that's it. Så det får jeg føye til lista over "nødvendige ting jeg må kjøpe"! Får håpe du sitter igjen med en del som kan brukes, selv etter tre gulpebarn :)

Back
Topp