Vært på loftet..

Snufla

Elsker forumet
Klarte ikke å holde meg.. Etter at vi fikk vite at det er en gutt i magen måtte jeg ta en tur på loftet å gå gjennom x kilo risa jentetøy for å se om det i det hele tatt er NOE lillegutt kan arve.. Ikke mye for å si det sånn :p For i tillegg til at jeg liker å kle jenta mi i jenteklær så e jo hun født i November så mye av klær utelukjer seg selv uansett.

Så da håper jeg på noen fremtidige tantejentebarn som kan bruke det. Har så utrolig mye fint og mye er som nytt.. Noe kan jeg også muligens gi bort til venninner.

Men fant noen bukser iallefall og to høstdresser som muligens passer dersom høsten kommer tidlig, ikke at jeg håper på det altså, men men.. :p

Så da er shoppingsesongen offisielt åpnet denne graviditeten. Ikke at jeg klager altså :D

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Her blir det vel å kikke litt på loftet hjemme hos mine foreldre og svigerforeldre:) Det er vel ikke så mye klær å arve fra meg og min søster akkurat, siden vi venter en liten gutt, men vet om en finfin vogge vi skal få låne. Svigers har nok en del gutteklær, og så har begge de kommende mødre "lovet" å strikke litt ;) Ellers blir det vel shopping for alvor over nyttår :)

Så koselig å endelig kunne gå igjennom ting å vite hva man må kjøpe!

Her har jeg alt... etter 2 jenter no på slutten de siste årene så er jo alt klar for en liten tulle til:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Ja, da har jeg allerede rukket å shoppe 4 bodyer og ei smekke :p skulle ut å kjøpe de siste julegavene og klarte ikke å holde meg :p skal se om jeg klarer å legge ut bilde..

Lindex.. De hadde masse fint nå så da kjøpte jeg. Det er ikke sikkert de har like fine ting til våren. Billig er det jo også :)

Back
Topp