vært på legevakten

malingullet

Glad i forumet
er noen timer siden nå da.Hun har navlebrokk og lyskebrokk noe som jeg nesten var helt sikker på.Fikk beskjed på at hun må oppereres[&o]Blitt henvist til en barnekirurg på barneklinikken på haukeland.Der vil hun få oppfølging med tanke på vekst av brokken.Så er det bare til og vente til vi får svar på når hun skal inn og fjerne de[&o]

stakkars snuppa mi[:(]får helt vondt når jeg tenker på at de skal skjære i kroppen hennes.Vet det er et lett og lite inngrep men alikevel[&o][:(]

fikk hun plutselig brokk eller har hun hatt det hele tiden? Sunniva har navlebrokk men har fått beskjed om at det går bort etterhvert. Har hatt det hele tiden hun da, har blitt mye mindre nå.

Det e jo ikkje det værste, kommer te å gå heilt fint. Men sjønna ka du mein, men det viktigste e jo at ho blir frisk[:)]

ORIGINAL: *cookiemonster*

Uffda, men det kommer nok til å gå så bra atte[:)] Lykke til

ORIGINAL: lille iskaffe

fikk hun plutselig brokk eller har hun hatt det hele tiden? Sunniva har navlebrokk men har fått beskjed om at det går bort etterhvert. Har hatt det hele tiden hun da, har blitt mye mindre nå.

Navelen har vært sånn men blir bare større og større.Den i lysken la jeg merke til først idag

joda vet det[:)]Men er no en av disse hysteriske mammaene jeg så[:D]

ORIGINAL: 3stars

Det e jo ikkje det værste, kommer te å gå heilt fint. Men sjønna ka du mein, men det viktigste e jo at ho blir frisk[:)]

klart det[:D]hun plages ikke hun.Meg det er værst for he he

ORIGINAL: malingullet

joda vet det[:)]Men er no en av disse hysteriske mammaene jeg så[:D]

He he, da er vi nok to.[:D]

Det går så bra.
Min mellomste er operert for lyskebrokk når han var 5 mnd.
Hadde også navlebrokk, men det gikk bort.

Back
Topp