vært på legevakten

venter nr 2

Glad i forumet
etter å hatt så vondt i korsryggen og bena og fikk beskjed om at det var isjas, så da er jeg sykemeldt ennå en uke og syns ikke så mye om det egentlig[:@]

Huff, god bedring!!!!

takk takk[:D]

Så kjedelig [&o] Om det er hjelp i å ta det med ro, er det vel det beste å gjøre.
God bedring iallefall - håper du er raskt tilbake på beina igjen.

kjipern!! god bedring - ta livet med ro og ta vare på deg selv! =)

ORIGINAL: Stikkelsbæret

Så kjedelig [&o] Om det er hjelp i å ta det med ro, er det vel det beste å gjøre.
God bedring iallefall - håper du er raskt tilbake på beina igjen.

sign
ORIGINAL: mariak

Huff, god bedring!!!!

ORIGINAL: Ønsker_oss_et_barn

etter å hatt så vondt i korsryggen og bena og fikk beskjed om at det var isjas, så da er jeg sykemeldt ennå en uke og syns ikke så mye om det egentlig[:@]

Dra til kiropraktor... jeg hadde samme problem som deg, det er skikkelig smerteh.... men var hos KP ca 9 behandlinger og er helt topp.
Det hjalp skikkelig bare etter første time, da letnet hodepinen min.

du burde ihvertfall ikke sitte helt i ro, det gjør det bare værre.....

GOD BEDRING [:)][:)]

ORIGINAL: sengepolka

ORIGINAL: Ønsker_oss_et_barn

Dra til kiropraktor... jeg hadde samme problem som deg, det er skikkelig smerteh.... men var hos KP ca 9 behandlinger og er helt topp.
Det hjalp skikkelig bare etter første time, da letnet hodepinen min.

du burde ihvertfall ikke sitte helt i ro, det gjør det bare værre.....

GOD BEDRING [:)][:)]

Tusen takk alle sammen [:D]
De skulle sende en hendvisning til kiropraktor... også fikk jeg beskjed om å gå i skog og mark så lenge det ikke gjorde drit vondt.. skulle ikke presse meg til tårer liksom.
Men skulle la være å ligge, var bedre å sitte også ta tiden til hjelp[:D]
Hun sa at de pleier å si at når man får dette så gå hjem å putt i deg masse smertestilende, men det kan jeg jo ikke gjøre siden jeg er gravid. Kunne ta noen paracet hvis jeg ikke klarte å sove men ellers minimalt.. så får krysse fingrene for at det går over [:D]

Back
Topp