Vært på legevakta

mamma2010!

Glad i forumet
Da har man kommet seg hjem fra legevakta.. Det kom å gikk noen murringer i ryggen i natt, men ikke sååå ille at jeg ville ringe på føden[8D] Men var i byen en liten tur i dag etter NAV og da kom det igjen.. DRIT VONDT! Så gikk opp på legevakta jeg. Der satt man i 3 timer føre man kom inn!!! Det første hun sa var at jeg hadde UVI så fikk medisiner mot dette. Også klarer hun å si at hun var aldri borti gravide og visste egentlig ikke så mye. Men var nok bare denne UVI-en da... Hmm... Kjenner jeg blir såå skeptisk av sånne ting.. CRP var bra men hadde litt feber bare. Men men! Skal prøve meg på jobb i kveld så håper det "bare" er denne UVI-en da..

Men over til noe annet! Er offisielt HØYGRAVID i dag [:D] 40 dager igjen[:D]

Ja man kan vist få utrolig vondt om man har sterk UVI under svangerskapet, så håper det "bare" er det :) Ring heller føden om det blir verre :)

Gratulerer så mye som høygravid ;D

Takk takk[:)]

skjønner godt at du blir litt usikker av at legen sier det, men du får bare stole på det og ta det forholdsvis med ro så går det nok bra[;)]

Gratulerer som høygravid![:D]

ORIGINAL: carinasverden

skjønner godt at du blir litt usikker av at legen sier det, men du får bare stole på det og ta det forholdsvis med ro så går det nok bra[;)]

Gratulerer som høygravid![:D]

Alt går nok uansett ;) Takk for det :D

Back
Topp