Vært på legen i dag...

P.I.J

Elsker forumet
Junibarna 2015
Ble ingen tidlig ul på meg..siden jeg ikke har noen blødninger så mente legen att alt var bra og han ville derfor ikke gi meg henvisning:( da er det bare å vente i fem uker til..hadde bare vært så deilig å se liv inni der så kanskje jeg ville fått litt ro:) men,men..blir svangerskapskontroll om 3 uke:)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Man får ikke tidlig UL bare fordi man er bekymret.
Etter 2 MA'er kranglet min fastlege med sykehuset som ikke ville gi siden jeg ikke blødde nok så jeg kunne ikke få etter retningslinjene.
Endte med rekvisisjon som jeg kunne bruke på en privat klinikk.

Du har vel alltids muligheten til å bestille privat og betale det selv hvis du er bekymra :)

Jeg har hatt to missed abortion siden mai og det er derfor jeg håpet at han skulle henvise meg..vet ikke om jeg er fornøyd med oppfølgning...ultralyden i uke 12 har ingenting med dette og gjør..

Du har vel alltids muligheten til å bestille privat og betale det selv hvis du er bekymra :)

Har ikke mulighet til det nå midt opp i jula, men skjønner va du mener..men synes det er så synd at legen snakket om oppfølging sist gang og nå er ikke han behjelpelig..Stor forskjell på leger rundt omkring..

Back
Topp