vært på kontroll

jas

Forumet er livet
da har jeg vært på kontroll hos jordmor, og alt så bra ut [:D]
blodtrykk, urin og alt bra [:)]
Har gått opp 8 kg, men ingenting fra forrige gang..SF målet var 32, jevn vekst fra forrige gang!!
Gutten vår ligger med hodet litt skrått ned, men på rett vei [:D], også ligger han å sparker meg på det ene ribbeinet [;)]

Det enste som var litt urovekkende var at jeg var utrolig urolig i kroppen, og siden jeg går på Levaxin (tabletter for lavt stoffskifte), så lurte hun på om jeg får litt høy dosering om dagen... Og store muligheter for at det påvirker lille gullet vårt også, for han hadde hjerteslag på 166..-han pleier å ligge mellom 140 og 150...
Men, jordmora sa at det var ikke noe å bekymre seg for..-jeg måtte bare ta blodprøve å evt trappe ned når vi får svar på de..

Så alt i alt, en årleit dag!!

Det var så deilig å høre hjertelyden i dag!!!Blir så rørt av den [:D][:D][:D]

Hjertelyden er det mest fantastiske

8 kilo var ikke mye nei, heldiggrisen!!
Ha en fortsatt deilig dag Jas!!

takk,takk [:D] du må ha en fin dag du også [:)]
jeg har klart å sove i over to timer nå jeg, så nå er jeg helt fjern [;)]

Nei, 8 kg er ikke mye, nei..-men kan hende jeg ikke har lagt på meg pga tablettene, så får se....
Men, jeg skal ikke klage på disse kiloenen, hadde regner med mye mer...

Det enste som var litt urovekkende var at jeg var utrolig urolig i kroppen, og siden jeg går på Levaxin (tabletter for lavt stoffskifte),

Jeg bruker å levaxin og har blitt testet hver måned for å sjekke at dosen er riktig.. ska inn på sykehuset neste uke å ta en skikkelig undersøkelse.. de er fryktelig nøye på å følge opp gravide med lavt stoffskifte her, men jeg har enda ikke funnet ut hvorfor... kanskje jeg skulle spørre neste gang[8|]

Jas: Forstår godt det er gøy å høre hjertelyden.. det er utrolig spesielt..
Godt å høre at alt gikk bra på kontroll[:D]

ORIGINAL: AB

Det enste som var litt urovekkende var at jeg var utrolig urolig i kroppen, og siden jeg går på Levaxin (tabletter for lavt stoffskifte),

Jeg bruker å levaxin og har blitt testet hver måned for å sjekke at dosen er riktig.. ska inn på sykehuset neste uke å ta en skikkelig undersøkelse.. de er fryktelig nøye på å følge opp gravide med lavt stoffskifte her, men jeg har enda ikke funnet ut hvorfor... kanskje jeg skulle spørre neste gang[8|]

Jas: Forstår godt det er gly å høre hjertelyden.. det er utrolig spesielt..
Godt å høre at alt gikk bra på kontroll[:D]

Jeg har da ikke blitt sjekket en enste gang jeg [&:]  legen min la seg litt flat ang og beklaget det..-men uansett så er det godt at de tar tak i det når de finner det ut!!!

De sjekker vel nøye pga at man kan endre stoffskiftet under graviditeten..-noe som mest sannsynnligvis har skjedd med meg..

Jeg har da ikke blitt sjekket en enste gang jeg legen min la seg litt flat ang og beklaget det..-men uansett så er det godt at de tar tak i det når de finner det ut!!!

Huff.. det var jo ikke noe greit at du ikke har blitt fulgt opp...
Men bra de endelig gjør noe med det!!

Back
Topp