Vært på kontroll

ECB

Glad i forumet
jeg har akkurat vært på kontroll hos jordmor. Vekten min har ikke endret seg noe den siste mnd. Jeg veier akkurat det samme som på forige kontroll.
Lille har til nå vært rett over den røde linjen på målingene. Nå ligger hun litt under. Det at hun har endret seg på hvordan hun ligger på målingene syntes ikke jordmor var så viktig. Hun trodde det hadde med å gjøre at lille endelig har lagt seg med hodet ned.
Er det noen andre som har opplevd at det er null vekt endring? Jeg har ikke gjort noe som skal tilsvare ar vekten ikke endrer seg. Jeg spiser akkurat like mye og samme maten som tidligere

Min vekt sto stille mellom de to forrige kontrollene. Og jeg har også havnet litt under på både SF-mål og vektestimering, men ingenting som bekymrer de. De sa det er helt normalt, og det kan gå litt i rykk og napp. HUsker førstemann var estimert rett under snittet, og var 4,260 gram når han kom ut ;-) Så lenge JM ikke reagerer på det er det nok helt normalt :-)

Jeg sto stille mellom uke 24 og 28. Veide meg her om dagen, plutselig opp 5kg[emoji85] 31+6 nå. Tipper det er endel vann. Men læll[emoji87]

jeg har akkurat vært på kontroll hos jordmor. Vekten min har ikke endret seg noe den siste mnd. Jeg veier akkurat det samme som på forige kontroll.
Lille har til nå vært rett over den røde linjen på målingene. Nå ligger hun litt under. Det at hun har endret seg på hvordan hun ligger på målingene syntes ikke jordmor var så viktig. Hun trodde det hadde med å gjøre at lille endelig har lagt seg med hodet ned.
Er det noen andre som har opplevd at det er null vekt endring? Jeg har ikke gjort noe som skal tilsvare ar vekten ikke endrer seg. Jeg spiser akkurat like mye og samme maten som tidligere
Opplevde det mellom uke 24 og 28. Men så tok jeg det igjen ved å gå opp 3,5 kg mellom uke 28 og 31. Så det svinger nok litt!

Jeg har ikke lagt på meg på nesten 3 uker. Var slik sist og! Vi er tyngre og bruker mer energi når vi beveger oss. Mitt symfysemål har forøvrig hoppet høyt da! Så skal inn på ny kontroll! Sist gang la jeg på meg knappe to kg fra uke 28-41.

Jeg har ikke lagt på meg siden mars, skal sies at jeg har gått opp 14 kg til da. Kurven ser fin ut. Ble heller litt pangstart mtp vekta for min del :P

Har gått ned 3 kg siden siste kontroll (mista endel av vannet jeg hadde i kroppen), symefemålet har gått ned. Legen reagerte på det og bestilite vekstkontroll. Å alt så bra ut på ul og fulte samme kurve der.
Så om du ikke går opp i vekt, så kanskje du forbrenner litt ekstra?

Har gått ned 3 kg siden siste kontroll (mista endel av vannet jeg hadde i kroppen), symefemålet har gått ned. Legen reagerte på det og bestilite vekstkontroll. Å alt så bra ut på ul og fulte samme kurve der.
Så om du ikke går opp i vekt, så kanskje du forbrenner litt ekstra?
Ja det kan hende :)

Back
Topp