vært på kontroll:)

verosus_88

Flørter med forumet
heiiija! :))

Idag har jeg vært på kontroll hos legen ( går annen hver gang lege og jordmor )..
Alt virket veldig bra, og han ligger med hodet ned ( noe han har gjort siden uke 26 omtrent) men det var ikke festet enda da.. :o) Ellers sliter jeg med en nerve i klem som gjør at jeg innimellom får syyyykt vondt når jeg går, meeen, det går snart over.. satser vi på! :) hehe.. Har mye menslignende smerter og, spesielt om kvelden og natta.. ikke godt!!  Strekkmerkene på magen måtte komme de og tilslutt.. hmpf.. men har jo tross alt bært fram en liten gutt, sååå det får gå.. det er det vel så absolutt værdt! :)

Også synes jeg det er greit at jeg kun har gått opp 10 kg til nå! :)

Nå er det under 1 mnd til termin og jeg kjenner det skal bli godt og komme i mål og få hilse på lillegutt :D  Regner med at flere begynner å bli klare til å avslutte svangerskapet :D

Ikveld Skal jeg på kino med ei venninne, det blir kos!
Håper dere får en fin kveld dere og jenter :D <3

Det er bra at alt står bra til med babyen da. 
Ikke fullt så bra at du sliter med alt du sliter med og strekkmerker er noe drit, fikk masse i første svangerskap, har heldigvis ikke fått noen flere siden og de blir lysere og nesten borte med tiden.
Og JA det er absolutt flere som er klare for å bli ferdig med svangerskap ja! ;-)
Kos dere masse på kino! :-)

Flott at alt er bra og at det virker som han har lagt seg til med hodet ned da :) Ikke noe særlig med de smertene, men vi får krysse fingrene for at det gir seg snart!
Kos deg på kino, det hørtes koselig ut!

flott at alt er bra!
hva skal dere se på kino?

Jepp, veldig godt å vite at alt er bra! :)

Vi så titanic i 3d :-) Ganske lenge å sitte i en kinosal kjente jeg! :P

ja det kan jeg tro ble lenge!

Back
Topp