Vært på kontroll idag

LaMore^

Glad i forumet
hos jordmor og der va alt bare bra:) Blodtrykket fint og urinprøven var fin, heldigvis:):) Hjerteslagene låg på ca 145 :) Ligger helt fint etter kurven:) Og da siden jeg nevner det må jeg bare få si at jeg er drittlei av alle kommentarene om at jeg er stor (og kommer nå til å bli diger om jeg skal gå til termin) og det er ikke tvillinger igjen da?? Blir litt irritert for nå er det faktisk litt mange som kommenterer det...
Så alt er bra med lille gullis i magen:) Koser seg h*n der:)
Ellers ble jeg 50 % sykmeldt i går på grunn av vond rygg og begynnende bekkenløsning, så da får jeg prøve å se om 50 % med tilrettelagt arbeid fungerer:)

Bra du tar vare på deg selv :) er ikke godt me vond rygg og bekkenet som er på halv 12 :/ godt att alt sto bra til med deg og lille i magen!

Helt enig med deg! Kjenner også jeg blir irritert når folk sier det ser ut som jeg skal føde i morgen! De mener det nok bare godt, men da kunne de heller sagt "så fin du er" eller noe sånt.. Trodde ikke jeg kom til å reagere slik før jeg ble gravid egentlig. Men vi får bare være super stolt over de vakre magene våre

Her får jeg hele tiden høre hvor liten jeg er til å ha to i magen. Men nå er jeg faktisk større enn jeg var med 1 sist, og jeg har 3 mnd igjen og gå og skal vel vokse en god del til den siste tiden mot termin..

Så bra at alt stor bra til med både deg og babyen :o)))

AFB skrev:
Helt enig med deg! Kjenner også jeg blir irritert når folk sier det ser ut som jeg skal føde i morgen! De mener det nok bare godt, men da kunne de heller sagt "så fin du er" eller noe sånt.. Trodde ikke jeg kom til å reagere slik før jeg ble gravid egentlig. Men vi får bare være super stolt over de vakre magene våre

Ja de kunne faktisk sagt noe sånt, istedenfor å fortelle meg hvor stor jeg er og spørr om det er tvillinger igjen pga av størrelsen..... Hvertfall når jeg er gjennomsnitllig:P
Menmen, det er vell en del hormoner (får skylde på de):P hehe..

Back
Topp