vært på kontroll idag

tigerbebis

Gift med forumet
I dag har vi vært på 8mndkontrollen [:)]

Herman viste seg fra sin aller beste side, ikke var det pyton og kle av seg, ikke var det pyton og bli veid og målt, ikke var det pyton og kle på seg igjen (var mest spent på den, hehe), og i det hele tatt. Blid og kjekk gutt. [:)]

Han var 72,5 cm og 9870 gram. Stagnert litt på lengden, men lagt godt på seg - så nå har han fått ei god dobbelthake og greier. Deilig! [:D]

Viste fram krabbeferdighetene sine, at han kan reise seg, at han kan prate (da!da!da!), at han har bra hørsel.. ja, bare godting, egentlig.

Fikk skryt for at han er så utrolig flink motorisk [:)]

Jah, og nå har jeg fått skryte litt her jeg også. Måtte bare [8D]

Fine  store godgutten!

Så flott at det var bare velstand, sånn liker vi!
Kan ikke bli for mye skryt når det gjelder ungene våre, synes jeg! [:D]

Flinke Herman [:)].

Eg er veldig spent på kor mye Malina veier på 8 mnd kontroll, kjenner virkelig at ho har lagdt på seg ;), på 6 mnd kontroll var ho 8615, så nermer seg sikkert 10 kilo ho og.

Så håper eg ho snart finn ut kossen ho ska komma seg frammover, merker veldig på ho at ho vil, men det går kun bakover. Men ho klarer å sitte seg opp da og med noen hjelpende hender går ho over gulvet. Er sikker på at ho lærer seg å gå før ho lærer å krype. Men det kjem vel til si ti [:)].

herlig! Deilig når de virkelig bestemmer seg fo å sjarmere.. hehe..

Så bra at alt var bra [:D]
Stor og flink gutt du har[:D]

ORIGINAL: akg

Så bra at alt var bra [:D]
Stor og flink gutt du har[:D]

Flinke flotte Herman [:D] 

Han og Emil er nokså like da i størrelse vel og merke Emil har nettopp skifta gir fra bakover til forover [8D]  Lillemannen min var 9770 og 73 på 8-mndkontroll [:)]

Deilig å få skryt av minien sin [:D]

Tusen takk alle sammen! [:D]

Kan jo skryte litt til mens jeg allerede er i gang: i dag var det morgen litt over fire....[:'(][:'(][:'(][:@]

så flink han er! blir helt imponert :) 

Back
Topp