Vært på kontroll i dag :)

nysmurf

Flørter med forumet
Da har jeg vært på min andre kontroll. Alt var bra. Fikk høre fosterlyd :) Veldig kjapt. Ho letet rundt fant min først så fant ho den lille rakk akkurat å si der er den så var den borte så å telle slagene rakk hun ikke. Hun målte ikke livmoren min noe jeg syntes var litt rart siden jeg er 17+2 på vei. Ho kjente toppen å den, som var rett under navelen. Har dere andre blitt målt??
 
Sååå herlig!!! :)
Jeg ble også målt (på onsdag), og hun sa hun kjente toppen av livmoren min rett ved navelen..trodde ikke den var kommet så høyt enda,men.. 
Er så moro å få bekreftelser på ting 

Nyyyyt nå ;)
 
jeg var også i dag, første gang hos JM.. fikk høre hjertelyden <3 147 <3  hun kjente toppen på livmoren hos meg også, men sa hun ikke skulle måle enda, at de pleide ikke det før ca uke 20...
 
Så koselig å høre hjertelyd (selv om du ikke fikk hørt lenge)

Her har ikke fastlegen kjent på magen enda. Hun fant hjertelyd når jeg var på time hos henne før operasjon. Å da var det ca 147-150 <3  Men når jeg snakket med turnuslege før operasjonen min så kjente hun. den var godt over halvveis opp til navelen.

 
Jeg var på kontroll i går, 15+5. Toppen av livmoren min var ved navlen et sted - jm målte symfyse-fundusmål til 14 cm. 

Også fikk jeg høre hjertelyden, sukk <3 148 slag :-) Nå gleder jeg meg bare til OUL!!
 
Back
Topp