Vært på kontroll i dag.

Mi ( nr 2 på vei)

Glad i forumet
Alt er bra med lille frøkna i magen, er 31+2 i dag, hjertelyden lå på ca 140, samme som sist, blodtrykk var fint, men urinen hadde litt protein og eggehvite i seg, så den skulle sendes til dyrking.. Hadde gått opp min første kilo, så ligger nå på -5, legen var veldig fornøyd med at jeg ikke hadde gått ned denne gangen..

Hva ligger deres symfysemål på i uke 31??
Mitt lå på 29, akuratt på den rød streken, har lagt jevnt rett under eller på den rød streken..

Ny sykemld fikk jeg å.. Så nå slenger jeg meg på sofaen og slapper litt av..
Skulle på ny kontroll om 3 uker..

Ha en flott dag alle sammen..

Flott at alt ser fint med den lille frøkna :-) 

Så bra at alt står fint til med jenta di :-D
Du får nyte hjemmedager så godt du kan :-)

Så flott at lille frøken koser seg der inne!

Her er symfyse-målet skyhøyt emoticon Var på kontroll idag, og legen markerte LANGT over feltet. Det skal sies at han pleier å måle høyere enn alle andre, men nå var det virkelig høyt.. skal tilbake om to uker for å se om det fortsatt stiger. Han trodde det kunne komme av at babyen ligger i sete, så jeg håper det! Gutten vår lå også mye i seteleie før han snudde seg i uke 36-37 en gang.

så flott at alt er bra :)

Jeg er i uke 31+1 idag og hadde symfysemål på 32

jeg var 31+5 på sist kontroll og hadde symfyse mål på 32cm. i øvre del av det grønne :)

Så bra at alt er bra ! Satser på at urinen og er flott. 

Mine symfysemål er skyhøye. Skal måles på nytt i dag. Har blandt annet vært på en del ultralyder for å sjekke at alt er bra i og med at det er så høyt...

SF mål i dag uke 31+5 er på 34. Hadde flatet litt ut :)

SF mål i dag (32+3 )var 28
Bare 8 uker igjen nå

Back
Topp