Vært på kontroll i dag:)

Snorkfrøken1984

Forumet er livet
VIP
Så nå er jeg blitt 100% sjukemeldt. Ønsket dette sjøl siden jeg ikke får gjort alle arbeidsoppgavene min på jobb pga bekkenløsningen. Og de på jobb var også enig i at det var det beste. Er bedre at vikaren da får jobbe fullt enn at jeg er på jobb og bare får gjort ting halveis.

Og jeg spurte legen min ang å få en UL når det nærmer seg termin. Jeg hadde en vanskelig, tøff og lang fødsel med Sander pag at han lå feil. Han lå i hodeleie og hodet var festet men han lå skeivt med ansiktet og kroppen i forhold til hvordan han skulle ligge. Og nå den siste tida har jeg begynt å bli nervøs for at det samme skal skje igjen. Det blei nesten akutt keisersnitt sist pga min tilstand og pga at Sander fikk problemer med å puste. Han hadde navlestrengen rundt halsen og hånda og var helt blå når han endelig kom ut. Skal ikke fortelle alt for jeg ønsker ikke å skremme noen.
Men i hvertfall så skal legen min sende en henvisning til sjukehuset om at jeg bør få en ultralyd og samtale med JM når det nærmer seg termin pga det som skjedde sist. Og hvis det viser seg at hodet er festet og at babyen ikke ligger som den skal så nekter jeg å føde vaginalt!

Men utenom det så har babyen det bra:) Hjertet slår bra og magen vokser. Blodtrykk og urin var fin..

Bra at babyen har det bra. Håper du får komme på ny ul for å sjekke og kanskje betrygge deg om at alt er bra[:)]

ORIGINAL: janpanmarsipan

Bra at babyen har det bra. Håper du får komme på ny ul for å sjekke og kanskje betrygge deg om at alt er bra[:)]

Ja, det håper jeg å. For nervene har virkelig begynt å slå inn nå.. Og alt som skjedde sist surrer oppi hodet mitt dagen lang.. Har en skikkelig ekkel følelse av at ett eller annet kommer til å skje som ikke skal skje..

Bra at babyen har det bra da, er vel ikke noe mer en kan håpe på,
håper du får en litt "lettere" fødsel denne gangen da[;)]

ORIGINAL: babyboy2010

Bra at babyen har det bra da, er vel ikke noe mer en kan håpe på,
håper du får en litt "lettere" fødsel denne gangen da[;)]

Ja, det viktigste er at babyen har det bra.
Ja, krysser alt jeg har for at det skal gå lettere denne gangen:)

Back
Topp