Vært på ikea idag :-D

• Trådstarter Trådstarter babymaker
  • Opprettet Opprettet
B

babymaker

Guest
Handlet litt :-) kjøpte babydyne ^^
Sent from my GT-I9300 using BV Forum

Så morro :) Koselig med babyting <3

Vi har ikke kjøpt NOE.. Ikke funnet fram noe av det gamle heller.. Gjør sikkert ikke det før tidligst i Mai jeg.. Men nå er dette 2barnet da, så er vell litt mere laidback.. Trur jeg var lik som deg førstegang! ;)

Så morro :) Koselig med babyting <3

Vi har ikke kjøpt NOE.. Ikke funnet fram noe av det gamle heller.. Gjør sikkert ikke det før tidligst i Mai jeg.. Men nå er dette 2barnet da, så er vell litt mere laidback.. Trur jeg var lik som deg førstegang! ;)
Ja <3 blir sånn da :p bra jeg ikke er alene da :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum

Ja husker første gangen jeg og, litt mindre med andre, mens denne gangen tenkere jeg omtrent ikke på det:p

Ja husker første gangen jeg og, litt mindre med andre, mens denne gangen tenkere jeg omtrent ikke på det:p

Hehe, jeg prata engang med en som var pappa til 3.. Han hadde en morsom en!

"Den første den bader og steller du vær eneste dag, den andre bader du et parr ganger i uka mens den tredje tørker du støv av engang innimellom"

Syntes dette var et veldig god sagt, og det samme gjelder nok graviditeten også :)

He he. Den var god. hvordan skal det gå med nr 2 her da? Vi bader han bare et par ganger i uka.. blir rett på støvtørking med nr 2 da :p

Back
Topp