Vært på HS med Enya, trenger noen beroligende ord

Tvilling74

Forumet er livet
VIP
Trenger noen beroligende ord og gjerne en klem fra dere, for jeg kjenner jeg er litt lei meg nå[:(]

Ja idag var jeg på HS med Enya for på den gamle HS vi gikk på før vi flyttet ville ha en ekstra kontroll på hode hennes siden det ikke har vokst så mye..

Så idag når vi var der så sier HS at vi må komme tilbake om 1 uke så legen fikk sett på henne for hode hennes hadde ikke vokst noe særlig på denne mnd å det lå under den nederste streken på kurven.. [:(]

Så HS mente at hun måtte henvises til sykehuset for røngten for å se at alt var bra oppi hode hennes så da ble jo jeg kjempe nervøs der jeg satt.. [:(][:(]

HS sa at det sikkert ikke var noe galt siden hun var så aktiv og langt framme med alt annet så det var bare for å sjekke opp for å være på den sikre siden..

Så idag har Enya følgende mål :

Lengde:68,5 cm
Vekt:   6900gr
Hode, 40,3 cm

Uff så vondt å være bekymret for at noe er galt med barnet ens...[&o]
Håper at alt er som det skal være, og at hun bare er ment til å ha et lite hode fra naturens side. Er iallfall et godt tegn at hun følger utviklingen sin rent motorisk og kognitivt holdt jeg på å si, at hun er der hun skal være og vel så det.

Sender deg en klem jeg - og håper dere får komme fort inn til røntgen for avklaring[:)][:)]

I barnehagen til tulla er det ei jente som alltid har ligget under kurven på vekst.
Hs henviste til sykehuset som raskt konstantrerte at  her er jo alt ok, skjønner ikke hva dere gjør her..
Hun er sikkert bare litt liten av vekst.

Huff. stakkars deg. Vondt å være så bekymret.
Har hørt at hvis hodet ikke vokser kan det være at fontanellene vokser sammen for fort. Med operasjon får hun hjelp.
Masse lykke til og mange klemmer[:)]

Niesen min hadde samme problem.
Ble sendt i røntgen fordi hodet var så lite.

Men barnet er friskt og raskt og det er ingenting galt.
Hun var inne i mars/april og er nå 2 år.

Ingenting å bekymre seg for [:)]

Klem

aner ikke hva som er normalt men vil gi deg en klem [:)]

Tusen takk alle sammen..
Det er ikke noe artig å gå rundt sånn å være bekymret nei..

Kjente jeg gikk fra HS med en klump i halsen og litt våte øyne[:(]
Får bare satse på at hun er lita av vekst[:)]

ORIGINAL: Tvilling74

Tusen takk alle sammen..

Sa de noe spesielt til deg om det??
For venninna mi bli spurt om mat og slik, ble behandlet på en slik måte at hun følte seg som en dårlig mor [>:]

ORIGINAL: EvaPeva

ORIGINAL: Tvilling74

Tusen takk alle sammen..

Sa de noe spesielt til deg om det??
For venninna mi bli spurt om mat og slik, ble behandlet på en slik måte at hun følte seg som en dårlig mor [>:]

Nei egentlig ikke noe spes.. Jeg sa at hun ikke er så stor spist av seg..
Å da lurte de på hva hun fikk.. Å jeg sa hun fikk MME, grøt og middag..

Å da sa hun at hun kan jo snart begynne å få smake på brød..
Så det var det eneste hun kommenterte av mat spisingen..

Alt er nok i den skjønneste orden vennen [:)] Hun vokser sikkert bare litt sent.. STOOOOOOOOOOOOOOOOOOR klem fra meg..

ORIGINAL: Linda*egentlig30*29

Alt er nok i den skjønneste orden vennen [:)] Hun vokser sikkert bare litt sent.. STOOOOOOOOOOOOOOOOOOR klem fra meg..

Ja jeg satser jo på det, men jeg bekymrer meg for den minste ting når det gjelder gull ungene mine[:)]

Stor klem tilbake til deg snuppa mi[:)]

Back
Topp